donderdag 2 oktober 2008

Oh beste bolmaat!! En Wolabies ook!

Al een maand heb ik nu die prachtige bol in huis, in het nieuwe huis..en ik stel je wel op de proef wat betreft breivorderingen en beeldmateriaal! Want zelfs nu geen foto...er is een of ander iets heel erg mis met het verhuizen van onze internet en telefoonaansluiting, dus ik ben al die tijd niet online. Ja, heel soms zoals nu hebben we even een illegaal signaal uit de buurt wat we kunnen opvangen met de werk laptop van Hans, maar meestal ben ik de verbinding heel snel weer kwijt of komt er niks binnen.. Pffffff!!
Maar hij is zoo mooi, echt de kleuren breien heel erg mooi, ik heb een proeflapje gemaakt en ben begonnen met lezen in het patroon, wat meteen al wat wenbrauwfronsen deed opkomen, maar ik zie het nog zitten hoor!! Ik wou de baby surprise jacket al heel lang breien, maar durfde er niet goed aan te beginnen, dus helemaal te gek dat ik het nu gewoon wel ga doen!
Er viel al een leuk zelfgemaakt cadeautje uit: hele hele schattige babyslofjes!!!! En in de doos zat een enorm stuk kaas, allang op !!!!
En chocolaatjes!!! Hmmm!! (Die Nina overigens uit het doosje gevist had en lekker de hele verhuisrit in de vrachtwagen in haar warme handjes heeft gehad, dus het werd een bonk chocolaatjes, maar evengoed heel lekker ;-))
Dus tot nu toe al heel blij met de inhoud en heel erg verwend ook!!!
En nog geen idee wie je bent.....

Heel veel groetjes van Olga
die echt baalt van alles te moeten missen op deze blog en wolabiesgroep maar het lukt nu gewoon niet om het bij te houden zonder echt internet dagelijks. Vaag ving ik iets op van een Kal, sloffen of tas? Helaas sla ik maar even over, volgende keer doe ik mee!
Verder een behoorlijke buik inmiddels, en bijbehorend vergeetachtig hoofd, Nina vandaag voor het eerst naar de peuterspeelzaal (heel spannend ook voor deze moeder, chocola! chocola helpt wel!) En nog steeds niet alle dozen uitgepakt maar wel heel veel wel. En een mooie zee-oud-mint-groenige muur in de woonkamer!

1 opmerking:

Myrthestiek zei

De baby surprise jacket .... ik ben jaloers op je ;o). We blijven heel benieuwd naar het beeldmateriaal en wachten "rustig" af.

Succes met het verder uitpakken en ik duim dat je weer snel internet en telefoon hebt.

Groetjes Tessa