donderdag 2 oktober 2008

KAL1: Ik ben begonnen!


Hallo Kallers,

ik ben begonnen met de Brea bag. Lang getwijfeld welke wol ik zou gaan gebruiken, tot ik gisteren bij ons op de stoffen spectakel mooie wol vond. Een beetje bruingroen met oranje, Castel van Phildar. 65% Acryl, 25% wol en 10% chlorofibre.
Ook een beetje getwijfeld of ik wel twee kleuren zou gebruiken, maar het lijkt me toch wel leuk, ik hoop wel dat je het patroon straks nog een beetje kan zien. Het zijn in ieder geval helemaal mijn kleuren. Ook ga ik de gebreide versie van het hengsel doen.
De tip van de stekenmarkeerders werkt goed. Hier alvast een foto van mijn creatie. Ben nog niet erg ver zie je wel.


2 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Spannende combinatie van wol heb je zeg. Ziet er veelbelovend uit :).

Groetjes Tessa
(PS ik heb even de titel aangepast en er de KAL bij vermeld voor de duidelijkheid op de blog)

Jon zei

Mooi! Ik ben benieuwd hoe het gaat worden. Dat kan je zo hebben he, dan zie je wol en weet je: dat is 'm! Had ik ook met mijn blauwe wol... en nou maar hopen dat het zo uitpakt als we het in ons hoofd hebben.