dinsdag 7 oktober 2008

kal 1 en 2

dames dames, wat gaan jullie toch vreselijk snel.
ik ben hier helaas door erg veel tegenvallende dingen nog niet begonnen met breien.
het lijkt hier wel een fietsenmakerij, de enige die ik nog niet heb gemaakt is de driewieler:(
en de fietskar:(
ik ben al de hele week fietsen aan het repareren, word er een beetje gefietst van en tussendoor zit ik dan 18 km per dag op dat stomme ding.
heb de tijd deze week niet om mijn kont te keren en dan kiepert uitgerekend vandaag ook nog de fietskar met baby 2 maal over de kop:(((( heb de schrik van mijn leven gekocht en gelijk het bewijs dat die fietskar dus echt niet deugd ondanks dat manlief er niks van gelooft.
kind had gelukkig niks, even gehuild van de schrik en vervolgens lachend alsof er niks is gebeurd weer verder(goddank!!!!)
maar er komt nog deze week een nieuwe fietskar. oh en het was een litle van van de lidl:( terwijl wij voor die tijd een kidkar hadden, maar die hadden we toen we deze kregen weggegeven terwijl alleen de bekleding(hoezen en kussentjes ed. misten) daar heb ik vanaf dag 2 dat ik de huidige fietskar heb spijt van met al mijn haren op mijn kop!!! maar nu gaan we weer een kidkar halen en hoop ik dat het geschommel ophoudt en ik dus meer tijd overhoud om te breien door sneller te kunnen fietsen. want de huidige kiepert ook bij rustig fietsen om!
dus dames... nog even geduld volgende week neem ik alles mee ook Mathé zijn magische kids bol!!

Groetjes Bianca die nu eerst eens even ontspannend gaat douchen en dan slapen!!

Geen opmerkingen: