vrijdag 10 oktober 2008

KAL 1: Rare vogel tussen de Brea's

Oke. Nou ja. Ik zal het dan maar bekennen. Mijn Brea is IETS anders uitgevallen dan de bedoeling was. Ik durf er bijna niet over te bloggen hier. Ik schaam me er ook wel een beetje voor: eerst de Brea aandragen en dan zelf afhaken. Ik weet het, ik weet het.


Maar mag ik toch even?


Brea blijft een mooie tas, maar veel kleiner dan ik dacht. Omdat ik zo snel niet de goede wol had voor KAL2 heb ik toch maar de wol van de Brea gepakt en -magischerwijs- vloog er iets van mijn pennen waar mijn hele gezin wat aan heeft. Hint: 't heeft pootjes van I-cord.



Goed, ik zal maar stoppen, dit bericht hoort eigenlijk niet thuis hier.....maar mijn kinderen zijn erg blij met hem! (meer foto's op mijn eigen blog)


3 opmerkingen:

Een famke zei

Leuk hoor, heb dat boek ook al even doorgesnuffeld.
Staan leuke patronen in zeg!
Kan me voorstellen dat de kinderen blij zijn met deze nieuwe aanwinst!

Christien

Judith zei

Leuk Greetje!

Ga je alsnog de Brea Bag of sloffen maken of ben je helemaal uit KAL-sferen (en in HP-mood) inmiddels?

Doeg,
Judith, wil iets nieuws opzetten, maar weet niet wat.... Een favorietenlijst bij Ravelry van hier tot Tokio en toch niets kunnen kiezen... tssss...

Anoniem zei

hmm, geen idee eigenlijk. Ik heb nog steeds geen goede wol voor de sloffen (ik heb wel Eskimo liggen maar niet genoeg en de bedoeling was eens te destashen) en de Brea vind ik echt veel te klein: ik ben geen handtastype. Ik heb nu een shrug voor mezelf op de pennen staan. Maar voordat ik zo'n beslissing neem.... och ik herken dat zo Judith!

Nog 28 dagen.... dan komt HP-film 6 uit.... Kilian en ik kunnen niet wachten (hoe bedoel je HP-fan)! We gaan elk jaar samen naar de bioscoop, leuk he?