woensdag 1 december 2010

Klaar, en nog een beetje wol over.

Maatje, het was een geweldig feestje!
De nekwarmer is prachtig, helemaal mijn kleur, en heerlijk warm, zeker nu met dit koude gure weer!


Ik ben heerlijk verwent, hier een overzicht. zijde in een prachtige kleur.


Dit is ook zo leuk, het eerste is geen cat toy, en de tweede is geen Disstaf. Jack is heel blij met zijn speeltje, en ik natuurlijk met de Disstaf, die had ik nog niet.


De sock blocker die ik al heel lang wilde, geweldig bedankt, nog wat kool-aid in mijn kleurtjes, hele mooie hartjes kraaltjes, en een leeuwtje, daar ben ik ook super blij mee.


Het leeuwtje is een centimeter, die ik eerder eens in de vorm van een lieveheersbeestje kreeg van Lizet. Maar helaas, de kinderen vonden hem ook zo leuk, dat hij dus geen lang leven had, helaas.
Dus het leeuwtje is nu verboden voor de kinderen.





Maatje duizend maal bedankt, het was echt super leuk!

8 opmerkingen:

gnaptor zei

oooo wat mooi die kol! echt super geweldig. Mooie kadootjes allemaal zeg. Ik moet nog beginnen....

Een famke zei

Prachtige col Monique! En wat een leuke cadeautjes! Helemaal in stijl!

Anoniem zei

Tjee dat heb je snel gedaan zeg, wat leuk! Ik heb vreselijk getwijfeld met het spinnen van de wol, wel of niet de zijde erdoor en hoe. Eerst zou ik 'm erdoor kaarden, toen ging ik toch zonder spinnen, want ik wilde niet kaarden en zou ik hem twijnen met het zijde. Eenmaal gesponnen besloot ik dat ik het me mooier leek de kleuren opzichzelf te laten twijnen, navajo dus en toen dus maar de zijde er apart bij gedaan:-)
En dat kattenspeeltje, ik had 'm gemaakt en toen dacht ik, die kun je vast ook als distaff gebruiken eigenlijk, de distaff had ik al eerder gemaakt.

Olga zei

Wat een mooie col en prachtige kadootjes!

Maia zei

Wat ben je weer snel!! Hele mooie col, het motief past heel goed bij de wol! Leuke cadeautjes ook natuurlijk, hmm

Jon zei

Snelle Jelle! Mooi hoor, kleur past ook heel mooi bij je.
Straks even zoeken op google wat nou ook al weer een distaff was.....

Myrthestiek zei

Echt snelle Jelle! De col is prachtig geworden. Patroon en wol vullen elkaar perfect aan.

En super kado's heb je gekregen, heel leuk!

Alice zei

Geweldige col! Echt heel mooi.