vrijdag 3 december 2010

Het laatste restje nog verwerkt!

Laast zag ik dit patroontje voor armbandjes (Looped Bracelet) van restjes sokkengaren, maar dikker kan je natuurlijk zelf aanpassen, en dat zag er heel leuk uit van mijn laatste restje.



Maar mijn horlogebandje was hard aan vernieuwing toe, dus heb ik er nog een wat smaller gebreid en mijn horloge erop genaaid. Zo heb ik telkens als ik wil weten hoe laat het is, de herinnering aan mijn fantastische magische bol. Helemaal geweldig.


En dan hier nog een bijna actie foto van Jack met zijn nieuwe speeltje, hij vind het geweldig, en de kinderen ook.


Maatje echt super bedankt, ik geniet nog na, en ga nog een leuke verwerking bedenken voor de mooie zijde.

4 opmerkingen:

Alice zei

Inventief om op die manier een nieuw horlogebandje te maken. Erg leuk!

maia zei

goed idee!

Myrthestiek zei

Hoe bedenk je het; geweldig leuk!

heleen zei

Wat een leuk idee!