zondag 19 december 2010

Travalling woman

Het is klaar!
Een week fijn gebreid en vele cadeautjes losgebreid en is het resultaat:


Maar hier is het hoe het begon:
een hoop pakjes en een bol met een hoop pakjes

De kinderen kregen ook elk een cadeautje. Ze waren er heel blij mee.



tijdens het breien kwam er veel vrij. Het grappigste is nog wel de telefoonophouder tijdens het opladen. :) Die wordt al gebruikt, zodat het mobieltje niet meer in de weg ligt.

Er is nog een heel mooi boekje bij en lekkere thee en mooie lontwol. En...
Schone sokken. Die foto is op de ene of andere manier verdwenen, maar zodra ik ze opnieuw aanheb, wordt er garantie een foto van getrokken. Het zijn zalige sokken. Zoveel werk dat erin gestoken is!

Bedankt Lizet voor de bol. Ik heb ervan genoten

5 opmerkingen:

Madame Mouton zei

Mooie vrouw heb je gebreid en ook van een prachtige kleur.

Leuke kadoos; ik loer enigszins jaloers naar die prachtige lontwol;)

Monique zei

Mooie traveling women in de sneeuw, ook erg mooi van kleur.
Leuke bol had je, en ook erg mooie lontwol. Ben nou natuurlijk wel erg benieuwd naar die schone sokken.

Alice zei

Mooie sjaal zo in de sneeuw. Ik ben blij dat de bol goed bevallen is.

De sokken zijn volgens Nancy Bush, Gentleman's fancy. Een restant van de gebruikte wol ga ik nu gebruiken voor de boord, hielen en tenen van het tweede paar sokken uit mijn bol, ik denk dat ik het net niet ga halen met het restant van mijn eigen MB.

maia zei

hele mooie shawl!!!

Myrthestiek zei

Prachtige shawl!
Je bent heerlijk verwend met de kado's en die lontwol is om jaloers op te worden ;o).