maandag 20 december 2010

MB: The Final Touch

Hoi,
Mijn sjaal is klaar, mijn bol is op. Alle kadootjes uitgepakt. Ik voel me verwend :o)

Wat kwam er allemaal uit de resterende pakjes?
Kijk en geniet mee.....


Een dichterbij foto om te zien wat het is.


Een verhipte handig klemlampje. Eetstokjes in een mooi houten doosje. Ik gok dat deze stokjes eerdaags worden omgetoverd tot spintollen. En oh ja, onderop ligt mijn Clapotis-sjaal. Precies groot genoeg om 2 x rond mijn nek te gaan en zoooooo lekker zacht. Ik heb hem nu om, heerlijk sjaaltje. En de kleuren vind ik bijzonder mooi. Ik zou ze nooit zelf bij elkaar gezocht hebben (soms ben ik zooo behoudend en voorspelbaar met mijn kleuren), maar vind ze echt ontzettend mooi (foto haalt het niet bij het echt). Volgend WWWW kunnen jullie de sjaal in het echt bewonderen (nou, als dát geen goede reden is om te komen, weet ik het ook niet meer ;o).




Heerlijke luchtige BFL-lont in superroze en lila. Zijden hankies in aqua en grijs. Mooooooi. Maar even verboden gebied, want ik heb nu zulke droge handen dat de zijdevezels aan me blijven plakken als bisonkit. Een superlollig speldenkussen (de stippentheepot). Een gevilt schaaltje ('Hééé', een muts', volgens Mateo). Een sjiek kaarsenglas. Staat al in de vensterbank mooi te zijn. En een fles lavendelwater (waar ik graag nog wat meer gebruiksinformatie van zou willen krijgen van mijn maatje). Ik gok dat het heerlijk is voor o.a. voetenbadjes. Klopt dat, Tessa? Want het zal geen geheim meer zijn dat Tessa de maakster achter mijn magische bol is :o)
Tessa, heel erg bedankt. Je hebt een bijzondere bol voor me gemaakt. Ik heb er erg van genoten!
Doeg,
Judith

5 opmerkingen:

Alice zei

Mooi zeg, wat een verwennerij! Je had dan ook een geweldig maatje. ;-)
Die lontwol is heel mooi en de sjaal is natuurlijk prachtig.
Grappig speldenkussen, een theepot met stippen nog wel...

Alice zei

@ Maia: is er voor jou al een bol in zicht?

maia zei

Heel mooi allemaal! Wat een leuke theepot!!!
Lizet, ik geloof dat de bol al een tijdje onderweg is, maar de postbode heeft zich nog niet gemeld. Ook moeilijk verkeer met de sneeuw natuurlijk.
Volgens mij wordt het een kerstbol en komt-ie vrijdag ;-)

Monique zei

Wat een heerlijke verwennerij! En wat is je sjaal mooi geworden, die wil ik heel graag zien.
Het theepotje vind ik ook helemaal geweldig.

Myrthestiek zei

Fijn dat alles zo in de smaak gevallen is :). Ik vond het wel weer een hele uitdaging om "origineel" uit de bol te komen voor je LOL.

De sjaal is prachtig geworden. Het verfproces heeft mij ook heel erg ontzettend verrast. Eigenlijk wilde ik dus juist een keer wat behoudender verven voor je; maar bij het opbollen zag ik ineens allerlei kleuren tevoorschijn komen, die ik zelfs niet op de streng gezien had. Heb zelfs nog een paar dagen getwijfeld of ik niet opnieuw zou gaan verven voor je :D.

Met het lavendelwater kun je verschillende kanten op. Inderdaad zeer geschikt voor (voeten-)bad. Schijnt ook goed verkoelend te werken bij zonnebrand op de huid (niet echt nodig nu lijkt mij). Je kunt het ook toevoegen aan het water in je stoomstrijkijzer en zelf gooi ik nog wel eens een scheut in de verdampingsbakken aan de radiatoren.

Groetjes Tessa