zondag 12 december 2010

Vervolg van mijn eigen ontwerp:

Tadaaa, hij is helemaal af en klaar. En hij zit waanzinnig lekker, heb hem zelfs gisterenavond thuis gedragen. Maar ik heb echt een record aan eigen inbreng. Er klopt echt van alles niet met het patroon, maar ach zeg nou zelf, is-ie niet vreselijk leuk en past hij niet perfect bij mijn handschoenen?



Achterkant, met alle dreadjes netjes naar binnen wat een must is met koud of nat weer.



Ik heb een nieuwe opgezet, maar daar kwam ik ook weer niet goed bij uit en pas na heel lang zoeken, nakijken, ravelry etc. zagen wij helemaal boven aan de pagina, bijna van het blad vallend de opmerking: k3m1 ...... aaaaah, ja, die had ik al twee keer gemist die opmerking en dat gaat wel helpen. Stuk uitgehaald en ik ga het nu nog een keer proberen met dezelfde soort muts maar dan voor Jessie.
Ondertussen allemaal leuke dingetjes vrijgebreid en ik blijf energiek door de rolletjes drop die er tussen zitten en helaas niet meer op de foto zullen gaan komen. Ik ga snel weer verder! Bedankt MBMM!

5 opmerkingen:

Monique zei

Ziet er geweldig leuk en heerlijk warm uit Jon. En hij past inderdaad perfect bij je hele outfit. Ben nu ook wel erg benieuwd hoe de muts van Jessie er uiteindelijk uit gaat ziet.

Myrthestiek zei

Staat je geweldig leuk!
Heerlijk warm de winter door :o).

heleen zei

die staat je hartstikke leuk!

Alice zei

Die staat je geweldig! En zo is het echt niet te zien dat je in feite je eigen patroon hebt bedacht. ;-) Succes met de volgende muts!

Een famke zei

Prachtig, goed idee voor dat enorme bos haar van je!