woensdag 29 december 2010

Eindelijk!

Natuurlijk kwam hij onverwacht, ik wou net mijn haren wassen, hoorde de bel niet, zette nog een was op en hoorde Kurt ook pas na 3 keer roepen en toen keek ik door de badkamerdeur naar beneden en zag mijn doos id gang staan :-)


De kleuren vd wol zijn heel vrolijk, mooi en fris!

De start is een zeepje dat heerlijk ruikt. De kinderen mochten meteen een pakje openmaken:

persoonlijke schuddebuikjes voor Mauro en Finn (Kurt bedelt er af ;-)), plasticine voor Viggo waar meteen mee werd gespeeld en een dromedaris-boekje voor Mink dat hem doet schaterlachen als Finn voorleest en de dromedaris doet rondvliegen.

Proeflapje is al gebreid, ik hoop vanavond de knoop door te hakken.

De foto's:



ik ben blij!!!!












4 opmerkingen:

Madame Mouton zei

Wat fijn dat de doos *eindelijk* is toegekomen.
Leuke papiertjes om de pakjes en mooie kleurtjes in de wol. Ben benieuwd wat je ermee gaat breien.

Anoniem zei

Wat ben ik ontzettend blij dat hij aangekomen is.

Mmmm misschien had ik er voor Kurt ook een doos schuddebuikjes in moeten doen......

Ben heel benieuwd wat het gaat worden.

Jon zei

Wat een heerlijke kleuren! Nu gaat ook het genieten bij jullie beginnen gelukkig!

Hier is muts nr. 2 ook af en daarna had ik nog maar een heeeel klein pietsje over dus ik heb het laatste pakje ook opengemaakt, heel leuk, maar dat moet ik jullie op een foto laten zien, dan begrijp je het precies. Nu snel naar bed.

Monique zei

Leuk Maia, ziet er allemaal heel erg vrolijk uit. Ben heel benieuwd welk patroon je gaat kiezen voor deze wol.