woensdag 15 december 2010

Pixie-TOPPER

Wat een heerlijke bol heb ik gehad. Echt in één woord GEWELDIG.
Er zijn erg veel en super leuke kadootjes uit komen rollen. Natuurlijk als eerste al onze Sinterklaaspak; wat hebben de kinderen er een ontzettende lol mee gehad en stiekem komt 'ie nog regelmatig uit de verkleedkist. Daarnaast een hele tafel vol, kijk maar mee....

De kinderen zijn ontzettend verwend met allerlei zaken. De meiden doen de gehele dag allerlei dansjes met de linten. Ze voelen zich al echte ballerina's.
Een hele kudde schapen die gelijk hun speelweide hebben gekregen op de koelkast :-).
Heerlijke wol voor mij !!! Volgende week vakantie en ik kan niet wachten om het te verven. Voor de sokkenwol heb ik het patroon van de Boxi's al klaar liggen.

De Pixie Toasty Topper is zo goed als af. Ik ben nog in afwachting van bestelde tractor-knopen om er op te zetten. Op de voorkant is één van de CARS geborduurd (mama is totaal niet gehinderd door kennis van namen en kleuren in de serie en Jasper kan lekker nog niet zeggen dat het niet klopt LOL). Blauw is zijn lievelingskleur en ik vond het ook mooier op de muts passen :oD.

Helaas nog geen actiefoto, meneer weigert mutsen binnen op te zetten (zucht), alleen als hij zijn sneeuwpak aankrijgt om buiten te spelen mag er een muts op zijn hoofd als het koud genoeg is. Nu voorspellen ze voor morgen tot zo'n 10 cm sneeuw hier, dus wie weet ......

Lief maatje: het was echt een geweldige superbol. Ik heb iedere minuut ervan genoten en zal dat nog lang doen van al het moois dat we mochten krijgen. Dank je, dank je, dank je wel !!!

Groetjes Tessa

5 opmerkingen:

Monique zei

Dat is een mooie muts geworden Tessa, en leuke kado's zaten er in je bol. Ik herken de maakster aan wat spullen. Wat een goed idee, die stokjes met linten, die zou Daan ook wel heel erg leuk gevonden hebben.

Monique zei

Volgens mij heb je Sally op de muts geborduurd, Rik vond dat altijd de liefste auto.

Maia zei

Graag gedaan bolmaat. Ik was een beetje in Sinterklaastemming, vandaar de vele spulletjes voor de kinderen ;-)

Judith zei

Schaapjes, potlood, projecttasje. Yep, tis duidelijk wie jouw maatje is.

Fijne bol had ze voor je gemaakt. En deze muts komt goed van pas, ik heb net de weersvoorspellingen gezien. Koud, sneeuw, winter, joepie!

Doeg,
Judith

Alice zei

Oh ja, schattige muts. En een leuke bolinhoud. Ik herken die hand... ;-)