maandag 27 december 2010


Klaar! De moebius wanten met vingers zijn gebreid. Alle kado's zijn vrij gebreid en wat heb ik genoten. En nog steeds weet ik niet echt wie mijn maatje is... Aan de onderste 2! bamboe strengen denk ik te herkennen wie het is. Komt dit uit je winkelvoorraad maatje? Super mooi geverfd met een heel leuk patroon erbij. Ook nog een super single gesponnen streng erbij. Ik was gelijk begonnen om hiermee een baret te breien, maar eigenlijk zou ik het willen weven tot een mooie smalle sjaal, de kleurovergangen zijn zo mooi! Dus weer uitgehaald.



De kinderen hebben de hoesjes van hun luister cd's zelf ingekleurd, grappig he. Fae en Sid luisteren ze regelmatig. Voor Ramon en mij zit er ook een 8 of 9 of 10 delige serie bij. Leuk!


En nog meer..... Breimagazine, een boek en een geweldig opstrijkplaatje, die uiteraard direct door Fae geclaimed werd!


En alsof het nog niet genoeg is, een eigen gemaakt hesje en een cowl met super mooie stenen knopen. mooi mooi mooi!


En dan zijn de eerste kadootjes van Fae, Mink en Sid en mijn chocolade er niet eens bij. Die liggen al op hun kamer!
Bolmaatje, ik hoop dat Maia's bol er snel is (en opgebreid) want ik wil je graag echt bedanken en niet alleen in algemeenheid kunnen zeggen : DANKUDANKUDANKU, het was een heerlijke bol!

6 opmerkingen:

Monique zei

Mooi zeg, en wat een heerlijke bol had jij. Geweldig dat hesje en die col. Erg leuk, je maatje heeft flink haar best gedaan.

maia zei

Wat een mooie wol en originele cadeautjes!
Hier helaas nog geen bol geleverd,
naar verluid heeft de belgische post veel vertraging. Eventueel het trackingnr eens proberen, maatje?

Alice zei

Wat leuk allemaal! En wat een werk is er in die bol gestopt, echt fantastisch!

Anoniem zei

Heb mijn buurman gesproken en hij heeft het langs het postagentschap gebracht, maar ze hadden een storing in het computersysteem en hij heeft het dus daar achter gelaten zonder bonnetje of wat dan ook. Dus ik heb helemaal niks waarmee ik het pakje kan traceren.

Hoop zo dat het nog aankomt en anders maak ik een nieuwe

Een famke zei

Ha Tabitha! Zal ik het dan maar toegeven....de meesten weten toch ook al wie de maatjes zijn.
Het leuke van jouw maatje zijn is dat jij ook mijn maatje bent heb ik afgelopen week ontdekt. Zo had ik dat de vorige keer met Monique, zo grappig!
Ik wil nog wel een en ander toelichten...
De bovenste wol staat inderdaad ook in mijn winkeltje, maar deze heb ik geverfd voor jou. De eerste strengen moesten zwart worden om het patroon te matchen, dat lukte helaas niet. De tweede wol zou de magische wol worden, maar ik vond het niet passen, waarom weet ik ook niet.
De cd's voor jullie zijn geen luistercd's maar dvd's voor het geval je dat mocht denken.
De col en de blaadjesketting komen uit je que-list van ravelry...
Leuk om te lezen dat je het naar de zin hebt gehad met de bol. Zo vergaat het mij precies zo, zal een dezer dagen weer een blogje eraan wagen!

maia zei

Het komt waarschijnlijk wel goed met nog wat geduld,ik wacht nog op een ander pakje dat ook al zo lang onderweg is. De postbode heeft volgens mij zich vergist met die doos die hij dacht gezien te hebben op het postkantoor.
Of wie weet komt hij straks al ;-))