woensdag 1 december 2010

Joepie!


Ook mijn bol is gearriveerd. Nou strengen, en wel drie!!!
Misschien herken je ze; de eerste is mijn eigen batt! de tweede is een prachtige artyarn rood/wit/bruinig...en ja die kleuren vind ik prachtig, en de laatste komt denk ik ook uit de tas met goodies....Ben ik wel een beetje confuus want het maatje dat ik in mijn hoofd had klopt nu niet meer....
Maar prachtig hoor! Ik ben er echt meer dan tevreden mee.
Ook een mooie verzameling pakjes waar ik stiekem al even in geknepen heb...geen idee wat erin zit natuurlijk.
Het patroon wat je ziet op de foto vind ik helemaal te gek! Daar ga ik op studeren, die moet ik maken! Maar of deze garens daar geschikt voor zijn weet ik niet.  Ik denk dat ik van de coills (helemaal rechts) een ketting oid maak, die is eigenlijk zo al klaar.
Ik kan niet wachten om te beginnen al vrees ik dat dat na het weekend zal worden aangezien ik de komende twee dagen moet werken en de Sint voor de deur staat...
Maatje alvast bedankt! Ik geniet al helemaal en kan niet wachten om te beginnen!
Christien

7 opmerkingen:

Monique zei

Geweldig Christien, dat ziet er heel goed uit zeg, en prachtig dat garen.
Ben ook erg benieuwd naar het patroon, zou ik ook wel eens van dicht bij willen zien.

heleen zei

Wauw, dat is gaaf! Duidelijk herkenbaar maatje, al zijn er meer die dat nu kunnen... Ook prachtig pakpapier.
Ik heb het patroon op Ravelry gevonden, als je destroyed intypt vind je het. Mooie kol hoor en ook geschikt voor art yarn, kijk maar naar die foto van die getatoeëerde dame (beetje te voor mij) op ravelry.
Geniet ervan Christien!

Anoniem zei

Ha maatje, Ik was al benieuwd wanneer het pakket zou aankomen met alle stakingen en sneeuwstormen. Fijn dat het er is! Destroyed kan prima. Gewoon het patroon volgen, ik heb hem ook al eens gemaakt. Het lijtk niet logisch, maar als je de aanwijzingen volgt dan klopt het als een bus.

Maia zei

Mooi gesponnen! Ik hoop dat ik een van de volgende bollen ook eens een eigen spinsel kan opsturen! Lijkt me een leuk patroon voor mooi garen.

Jon zei

Mooi hoor, ben benieuwd hoe het gaat worden. Mooie dingen allemaal weer he!

Myrthestiek zei

Wauw mooie strengen. Ben erg benieuwd wat je gaat breien en hoe dat er uit gaat zien.

Alice zei

Dat ziet er weer fantastisch uit!