dinsdag 14 december 2010

swap

Nog geen foto's wegens bijna alleen in avondlicht dingen vrij breien en overdag ergens op een werkplek te zitten waar ze me toch wel drie uur op voorhand laten weten dat ik een installatie moet doen :)
Vorige week dinsdag is de bol gekomen.
Het was een bekend maatje. De bolmaat mag zich dan nu bij deze bekend maken.
Er zaten cadeautjes voor de kinderen in. Voor zoon 1 en 3 een leuk schilderij-achtig dingetje en voor zoon 2 een fotokadertje.
Een mapje met patroontjes mocht ik al direct openmaken. Hierin vond ik het patroontje van travelling woman en dat paste perfect met het wolletje. Het papier is al gevouwen en er zijn al wat ezelsoortjes op want ik probeer ook op de trein te breien. Toen ik zag dat het een kooppatroontje was, heb ik het mooi terug in het mapje gestoken, zodat ik het zeker niet zou kwijtgeraken, want dat is nu eenmaal een van mijn specialiteiten :)

Ondertussen heb ik al wat hebbedingetjes vrijgebreid en mogen openen, oa een doosje met kerstversieringdingetjes of een lontwolletje en stekjes. Andere dingen zijn nog komende.
Het is een fijne bol. Het is zalig om met zo een mooi wolletje te breien

4 opmerkingen:

Monique zei

Klinkt erg leuk Christel, en de traveling women is echt heel leuk om te breien.
Ben erg benieuwd naar je foto's.

Myrthestiek zei

Klinkt erg goed allemaal.

We wachten in spanning op foto's :).

Alice zei

De verdeling van de kadootjes voor je jongens is door Dorrit bedacht. Ze had het liefst nog een foto van zichzelf in het fotokadertje voor Nicolas gedaan, maar we konden zo snel geen foto vinden in het goede formaat.

Zinzia zei

oh, ik heb er ook eentje een beetje moeten knippen;)
De bol is bijna op, het project nog niet (schaam wegens verkeerde berekening).
Zondag neem ik de tijd om alles te fotograferen en te bloggen, maar er is een prachtig project in aantocht.