dinsdag 30 november 2010

Een lichtpuntje in een donkere tijd

De titel klinkt heel duister maar zo is het niet. Het loopt hier alleen niet even lekker op alle dagen, heb heel veel last van migraine en vind het toch pittig om de hele week thuis te zijn met de kinderen. Vandaag weer een hele pittige dag en net toen ik met wallen op mijn knieen op mijn bank zakte ging de deurbel en stond de postbode er met een groot pakket! Uit belgie, van Christel. Wow wow wow wow, hoe bijzonder! Het is een grabbeldoos en er zit van alles in, de meest bijzondere dingen. Ik ga er morgen eens goed naar kijken, nu zo eerst naar bed. Foto verslag volgt!

In ieder geval alvast bedankt Christel, voel me heel bijzonder dat je weer zo'n mooi pakket voor mij hebt gemaakt!

Liefs Wendy

6 opmerkingen:

Maia zei

Ha, die kwam net op tijd.
Het went wel, thuis zijn met de kinderen, ik vind het nu gemakkelijker dan 10 jaar geleden, met alleen de kleine Mauro.
En zonder magische bollen ;-))

heleen zei

Fijn dat je bol op zo'n juist moment gekomen is. Ik zou het niet kunnen hoor, de hele week alleen met de kinderen thuis zijn, dus ik begrijp je helemaal. En ik begrijp ook helemaal dat je het voor hen juist wel goed vind als ze thuis zijn. Het evenwicht zoeken blijft lastig. Sterkte.

Monique zei

Daarom is het ook zo fijn om bollen te maken, maar zeker ook zo fijn om ze te krijgen. Sterkte, en geniet van je bol.

Een famke zei

Wat goed dat je daar even helemaal happy van wordt. Grappig ik denk ook dat alleen wij dat begrijpen;)
Ik kijk uit naar foto;s en hoop voor jullie dat jullie situatie snel beter wordt!

Anoniem zei

Lieve lieve Maia,

Aan jouw bol wordt nog hard gewerkt en die is dan ook nog niet op de post gegaan. Zoals het er nu uitziet ben ik tegen het weekend klaar en breng ik hem naar het postkantoor. Dan dus wel een week te laat, maar dat is net het verschil geworden tussen afraffelen of niet afraffelen.

Liefs van je swapmaatje

Maia zei

Lieve bolmaat, maak je geen zorgen, ik wacht met blij gemoed!Trouwens sneeuw voor de deur en een muts te breien voor Mauro die ik nu meteen ga opzetten van wwww wol. Mijn eigen bol is trouwens nog niet zo lang de deur uit, maar dus wel onderweg ;-)
Groetjes