maandag 27 december 2010

Opnieuw een tussenstand

Het blijft maar schapen regenen, echt geweldig! Intussen ben ik bezig aan sok-2 van paar-2 in maat 29. Boord, hiel en teen worden gebreid van een ander sokkenwolletje, van het restant van de wol die ik gebruikte om Christel's sokken te breien. De kleuren passen redelijk bij elkaar en op zich vind ik het heel mooi om deze wolletjes die gebruikt zijn voor deze swap samen te voegen.
Foto's zijn er natuurlijk ook. Zo vind ik het geweldig om een paar sokken tegen de achtergrond van sneeuw te fotograferen.

Even van wat dichterbij... mooi he!

Op het geschenkengebied dus nog meer schapen. Ik vind het heel knap van mijn maatje dat ze zonder uitzondering alles in dit thema heeft weten te maken en te vinden. Zoals deze kom en de sleutelhanger bijvoorbeeld.

En dit Libelle boek, een heuse detective!

Het 'probleem' van schaapachtige zaken is dat er hier meteen iemand is die alles in beslag neemt... in ieder geval zou willen nemen. Zoals dit lint dat nu wordt gekoesterd als zijnde 'heel mooi' en het schattige beursje dat gevuld is met heerlijke munten.

Zo, nu ga ik weer breien en binnenkort hoop ik de afsluiting van deze mooie herfstbol te kunnen posten.

2 opmerkingen:

Monique zei

Wat mooi die sokken zo in de sneeuw. De sokken zelf ook natuurlijk. En wat lief al die schaapjes vooral dat munten zakje!
Leuk thema van je maatje!

Anoniem zei

Hoi Lizet,

Ik geef toe dat het laatste kadootje me wel wat hoofdbrekens heeft gekost om dat in het schapen-thema te passen. Maar het is gelukt, het heeft op het laatste moment toch nog een schapig tintje gekregen. Je zult het wel zien, brei nog maar even door ;)

MBM