vrijdag 6 juni 2008

Voila...

Hij is ondertussen al een week of 3 helemaal opgebreid, maar ik vind nu pas tijd om hem te posten.

Wat ik ervan gemaakt heb:

De afbeelding “http://farm4.static.flickr.com/3012/2555117665_61d125d549_m.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

De afbeelding “http://farm4.static.flickr.com/3165/2555117669_8a3694cd59_m.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


En wat er nog uitviel:
- het paar sokslofjes die monchichi aanheeft
- een stuk chocolade die de foto niet gehaald heeft
- heel lekkere thee die helaas ook al allemaal op is (oeps! Hier worden dagelijks 3 a 4 kannen thee gezet, valt het op?)
- stekenmarkeerders (woehoe!!!!)
- een paar sokken voor MIJ!!! met een grappig schaap met bewegende ogen op! Ik vind ze schitterend!
- een schapenbeeldje dat op de kast staat mooi te wezen.
- een gehaakte rolmeter in de vorm van een lieveheersbeestje
- een klein boekje van bamboo gemaakt dat we op slag tot adressenboekje gebombardeerd hebben.
- een 'lat' om de dikte van breinaalden mee te meten (yes! wat een makkelijk ding!)
- en volgens mij ben ik nog iets vergeten maar ik kan het mij met alle goede wil van de wereld niet meer herinneren (mijn hoofd staat overal en nergens tegenwoordig)

In ieder geval, foto's van de pakjes zelf komen er nog wel eens aan, maar ik begin mij druk te maken in het fototoestel en ik heb meer goesting om het tegen de muur te smijten dan wat anders, want het werkt serieus op mijn systeem dat dat ding niet meer naar behoren werkt. De foto's trekken dus op geen zak, maar allez ja, Lizet, ik mail je wel een "goede" foto als mijn schoonvader nog eens langkomt :P


Dank je wel!!!! Het was een heel fijne bol! Ik heb er van genoten als relaxmoment tussen de zieken door :D

8 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Wat een prachtig setje is het geworden voor de kleine meid!

Monique zei

ziet er geweldig mooi uit hoor, zowel jij met breien en je bolmaatje hebben goed hun best gedaan.

maia zei

heel leuk, zo assorti!

Olga zei

Mooi geworden!

heleen zei

Erg leuk geworden!!

maia zei

wat ik nog wou vragen, was het echt maar 5u breien? en heb je het patroon nu vergroot of veranderd of toch niet?

Tucana's Dream zei

Ik heb er niets aan veranderd, behalve rondbreien aan de armen ipv recht breien en aan elkaar naaien.
Moest ik aan 1 stuk kunnen doorgewerkt hebben, had het wel op 5 uur (nog niet zolang zelfs) af geweest, maar met 3 (zieke) kindjes daarbij heeft het een dag of 3 in beslag genomen...
Het is wel een makkelijk stuk in ieder geval.
Ik zou wel het lijfje wat langer maken, want dat vind ik vrij kort ivm de armen... Ik heb nog wat wol over waar ik nog een mutsje of sokjes mee kan maken, maar dat laat ik hiervoor even liggen... ze is bijna uit de lengte van het lijfje al gegroeid, maar de armpjes zijn nog steeds wat lang, dus ik trek het einde nog uit en brei het wat langer, denk ik.

Alice zei

Het ziet er mooi uit! En wat is er nog veel uit die 200 gram gekomen zeg, leuk om te weten!