maandag 30 juni 2008

Het begin is er

Tussen allerlei telefoontjes door en het wachten op telefoontjes, ben ik wat bezig geweest met de voorbereidingen voor de vakantiebol. Het garen is gekozen, zelfs al geverfd. Nat ziet het er goed uit, nu maar afwachten of het, eenmaal droog, ook nog mooi is. Nu ligt de wol lekker bij te komen in een lanolinebadje.
Ook ben ik begonnen met een zelfmaak-kadootje en erachter gekomen dat ik wat materiaal mis. Dus er is een email onderweg naar een leverancier met de vraag of ze me wat toe willen sturen.
Wat verder nog... laat ik zo zeggen dat ik naar nog wat meer mensen emailtjes heb gestuurd met de vraag of ze me kunnen voorzien van... eh ... bolvulmateriaal. Afgelopen zaterdag had ik ook al wat gewinkeld, maar toen wist ik nog niet wie mijn maatje zou gaan worden. Nu ik dat wel weet, kan ik tenminste mijn best gaan doen om de bol helemaal speciaal voor haar te maken. Ofwel: ik ben weer helemaal in de ban van de Magische Bol!

6 opmerkingen:

Een famke zei

Oooh je zal toch maar jouw maatje zijn en zeer binnenkort een bol ontvangen! Geweldig dat enthousiasme alweer!

Ben wel wat aan het verven maar voor iets anders dan de swap....die kleurenpracht is zo verslavend!

Ben benieuwd naar de eerste resultaten straks...

Christien

Anoniem zei

Haha, ik ben ook al los. De eerste vulling heb ik zojuist gekocht, in mijn hoofd spoken allerlei ideetjes om zelf te maken. En het thema begint ook zo zoetjes aan vorm te krijgen. Kortom: ik zit er weer helemaal ín :o)

Wol, kleur(en) en patroon moet nog wat pruttelen, daar heb ik nog geen besluit over genomen. Komt vanzelf, ik heb geen haast ;o)

Doeg,
Judith

Zinzia zei

ik ben hier ook al aan het zoeken. Een paar bolvuldingen heb ik al in mijn hoofd en ik heb een maand om dat te maken wat ik wil maken:)

gnaptor zei

o ik merk het al, ik ga weer hopeloos achter lopen.... ik zit in de laatste weken van het seizoen (werk dan) en dat slokt al mn aandacht op.
van mij dus nog geen spannende vorderingen....

Anoniem zei

Hallo Tabitha,

Zijn jullie allebei alcoholvrij?

Je MBM

gnaptor zei

nee, niet allebei :-) ramon drinkt geen sterke drank, wel biertjes en wijn........... spannend:-)