woensdag 11 november 2009

MB: deel 1 uitgepakt

Hier is het eerste vervolg: de losse kadootjes zijn uitgepakt. Er waren er twee los voor mij en één voor dochterlief. Eerst een zakje met bolletjes; geen wolbolletjes ;o) Ik neem aan dat ze bedoeld zijn voor in de tuin en het lijkt op hele kleine uitjes. Zijn dit toevallig poot-uitjes ofzo? Lijkt me heerlijk: uien uit de tuin. Hopelijk komt er nog een hint achteraan van mijn maatje over wanneer ze de tuin in mogen. Anders wordt 't google'en geblazen, ook geen vervelend klusje trouwens.
En verder zie je op de foto drie potjes met kruiden. Kipkruiden, nootmuskaat en kaneel. Waarschijnlijk supersterk. Je ruikt ze door de potjes heen, vooral de nootmuskaat en dat terwijl ze nog in plastic zitten. Vanavond lasagne, maar morgen of overmorgen spruitjestaart en daar past nootmuskaat bij.

Dochterlief kreeg Jip&Janneke-stikkers. Ze zijn ook al getest :o)
Maatje: alvast onwijs bedankt voor dit leuks!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik was zó bang mijn identiteit prijs te geven (LOL) dat ik geen een briefje erbij heb gestopt.

Ik zal deze nog laten volgen.

De uitjes mogen nu al de grond in maar je kunt ook nog wachten tot maart.

Ben blij dat de kadootjes nu al in de smaak vallen en benieuwd wat je van de rest vindt.

Je bolmaat (al een vermoeden?)

Monique zei

Mooie potjes hoor, ik ruik de kruiden door mijn beeldscherm heen, heerlijk! en heel leuk om een blij meisje te zien. stikkers doen het hier ook altijd goed.

Karlijn zei

Hier inderdaad al een vermoeden. Met de pootuitjes in een papieren zakje denk ik toch aan iemand die zelf pootuitjes kweekt of groot inkoopt.

Maar ik denk niet dat ik haar handschrift had herkend, dus als het herkennings-risico zo groot is, denk ik juist weer aan iemand van wie ik eerder al een bol ofzo heb gehad.

Alice zei

Wat een ontzettend leuk begin! Die kruidenpotjes zijn schattig.

Myrthestiek zei

Geweldige kado's al.
Dat belooft wat voor de rest van de bol ;o).