donderdag 12 november 2009

Caviariteiten :o)

Hoi,

Stilte op het magische bollenfront, dus dan gooi ik er maar weer eens cavia-berichtje tussen :o)
Ik loop hopeloos achter met het showen van en het bedanken voor de nieuwe aanwinsten. Sorry daarvoor, het lijkt wel wat ondankbaar misschien, maar ik geniet elke dag van het kleine grut.




Dankjewel Lizet, Annette en Iris, voor jullie schattige caviaatjes. En Christel voor het tasje. Ik neem aan dat het een opbergtasje is voor de caviaatjes buiten de kersttijd om? Ik ben van plan om alle caviaatjes een permanente plek te geven in mijn hobbykamer en ik bedenk ook nog wel een bestemming voor het vilten zakje (aan mijn spinnewiel voor alle losse toeters en bellen?).

Doeg,
Judith, die de cavia (eigenwijs, met lange haren!) van Heleen ook hoognodig eens op de foto moet zetten.

2 opmerkingen:

Monique zei

Leuk hoor Judith, dat lijkt mij ook genieten als je steeds zo'n kleine vriend in je post vindt. Die verzameltas is ook erg leuk bedacht.

heleen zei

Wat een super leuk idee van Christel dat tasje!!