zaterdag 21 november 2009

JAaaaaaa

En dan kom je thuis van vakantie en ben je net bezig al die was van een week allemaal in het wasmonster te stoppen.
Gaat de bel, jaaaaaaaa daar is hij. Mijn bol.
En zo mooi. Zo prachtig al die mooie herfstkleuren.
Ik ben helemaal blij.
Ik heb er al een heleboel foto's van gemaakt maar dat wordt morgen dat die hier op komen.
Lief maatje heel erg bedankt!!!
De chocolade was echt om te genieten en ik wil zo graag beginnen maar ik moet nog even kijken of ik er van maak wat op het patroon stond, maar ik kan zo slecht in het engels breien ;-)

Mijn bol ligt helemaal af en gaat maandag op de post.

2 opmerkingen:

Alice zei

Hoi Marjon,

Fijn dat je er weer bent, leuke vakantie gehad?

Marjon zei

Ja heerlijk.
Een vakantie van vooral helemaal niets doen en luieren.
Dan nog iedere dag zwemmen en naar de speeltuin en je vakantie is compleet ;-)