woensdag 23 april 2008

Lol met wol ...

... en verf. Ik blijf in een deuk liggen om mezelf en wolverven. Over het algemeen kan ik goed (al zeg ik het zelf :o)) in gedachte nemen hoe iets er uit moet komen te zien en dat dan zo creeëren. Met het verven van wol pakt het nou altijd anders uit.

Vandaag ben ik dus heerlijk bezig geweest met het verven van de wol voor mijn maatje. Ter illustratie van het bovenste zal ik het voor jullie een beetje in beeld zetten.

In gedachte had ik dus zoiets:






En het is dit geworden:














Zeg nu zelf: zelfs op zo'n foto is het verschil toch wel te zien :oP ?! Ik zal maar nooit op bestelling gaan verven, denk ik.

Het is wel een hele mooie streng geworden, en sommige uit de familie vinden het toch wel errug vervelend dat dit nu net geen streng voor mezelf is *grinnik*.

5 opmerkingen:

Monique zei

Je maakt ons wel erg nieuwsgierig. en inderdaad, ik denk als je op bestelling moet verven dat je het dan ook wel heelgoed moet kunnen. Toch lijkt me de wol die jij gebrouwen hebt ook wel mooi zo op die geknutselde foto.

heleen zei

wat een mysterieuze foto! De kleuren die ik zie zijn erg mooi.

Iris zei

Zo vergaat het mij ook meestal, maar niet alleen met wolverven. Het wordt altijd anders dan ik in mijn hoofd heb, alles wat ik maak, maar eigenlijk maakt dat niet uit, de verrassing is ook leuk. Maar idd als je op bestelling bepaalde kleuren moet opleveren... Zou voor mij ook niks zijn.

Een famke zei

Beide zijn mooi, al zou ik jouw wolletje wel wat meer van dichtbij willen bekijken!

Christien

gnaptor zei

mooi mooi mooi!

morgen ga ik verven