dinsdag 8 april 2008

Inkopen

Zo, net terug van een dagje Chester, waar ik een en ander ingeslagen heb en vergeten ben, niet alleen voor deze swap. Koffie, thee en wat hebbedingetjes. Leuke spulletjes gezien ook, er was een winkeltje waar ze prachtige handbeschilderde tape measures verkochten... ik heb er mee in mijn handen gestaan, besloten dat ik het toch wat duur vond en weer terug gelegd.
Op de heenweg trok mijn gebrei in de bus de aandacht van een oudere dame. Geweldig vond ze het! "Thanks for cheering up my day," zei ze toen ze uitstapte...

Verder alvast een kaartje naar mijn maat geschreven, zodat ze weet dat ik ermee bezig ben :-).

Edit: over de anonimiteit heb ik nagedacht hoor. Ik schrijf gewoon mijn naam er niet onder :-). Nee, even serieus... het wordt echt behoorlijk anoniem verstuurd.

3 opmerkingen:

heleen zei

dat is een leuk idee, een anoniem kaartje! leuk Lizet!!

Judith zei

Hoi Lizet,

Ga je dat kaartje dit weekend posten? Anders is het niet zo heel erg anoniem hè ;o)

Doeg,
Judith

gnaptor zei

ik wou net zeggen, dan moeten meer dat doen.......

nou als ik dát doe dan ben ik iig wel ermee bezig. want verder komt er echt niks uit mn handen. nouja niks, even het paadje in de voortuin opnieuw bestraat vandaag omdat mollen alles laten instorten en bamboescheuten alles omhoog duwen. Ik kwam er haast niet meer doorheen met de wandelwagen :-)