vrijdag 11 juni 2010

GBS; Yes, ik kreeg de zon in huis!

Geweldig maatje! Ik kwam thuis , net de kinderen van school gehaald, en Robin kon zo de post van de postbode aanpakken, er zat een heel mooi plat pakje bij, Yes dacht ik!

Buiten somber bewolkt en heel erg winderig, binnen maakte ik mijn pakje open en wat zag ik,....... De zon lag me toe te lachen. vertaald in een geweldig glanzende Gekke Batt. Heerlijk!

Maatje wat is hij verschrikkelijk mooi geworden. Kijk zelf maar;





De ingredienten van de Batt; Merino, silk noils, sari zijde, zijde garen, firestar en een snufje zeelucht.

Wat ik ervan ga spinnen, dat moet ik nog goed bedenken, voorlopig heb ik eerst twee nachtdiensten, dus ga ik er alleen nog maar naar kijken en er van genieten. Maar ik ben hier geweldig blij mee, maatje Heel Heel erg bedankt, het is ook helemaal mijn kleur, maar dat wist je. LOL.

Ik weet wie mijn maatje is, maar hou het nog even geheim, voor de oplettende onder jullie;
"De voetbal gaat beginnen, maar ik heb het GOUD al binnen!"

3 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Prachtig; wat een gouden pakje!

Super gedaan maatje ;o).

Een famke zei

Wat een prachtige batt. De kleuren passen ook goed bij je. Misschien om voor jezelf iets te maken, mooie sjaal oid.
Ik denk te weten wie je maatje is;)
genietze

Jon zei

Mooi hoor, heel erg mooi!