maandag 21 juni 2010

GBS: Bezig

Ondertussen heb ik de batt gesponnen. Een hele uitdaging voor me (en mijn spinnewiel). De grootste stukken houtvezels heb ik er uit moeten halen; de draad liep daarop helemaal vast en wilde met geen mogelijkheid fatsoenlijk door de oogjes van de vlucht. De kralen had ik eerst op de lont geregen.

Op deze foto ben ik ongeveer op 3/4 van de wol.

Nu ben ik aan het twijnen met een paars naaigaren-draadje. Je ziet er niet veel van, maar er zat toch wel her en der teveel twist in de single. Vandaag alleen helaas geen gespin. Gisteren ben ik door mijn enkel gegaan en spinnen doet me toch net even teveel pijn :(.
Hopelijk kan ik snel weer verder.

Maatje je hebt echt mijn horizon een heel stuk verbreedt met deze batt en de verwerking van het garen zal daar nog wel een schepje bovenop doen, denk ik.
Super, ik vind het geweldig!

3 opmerkingen:

Madame Mouton zei

Oooh, wat mooi!! Geweldig met dat hout en die kralen erin!

Annette
die dan wel niet mee swapte maar zeer geinspireerd is geraakt door alle mooie batts.

Monique zei

Wat vervelend van je enkel Tessa, hopelijk gaat het spinnen weer snel beter. Wat hier nu op de klos zit ziet er heel erg mooi uit. Ik ben ook zeer benieuwd naar het geheel.

Een famke zei

Wat een prachtig wolletje is het geworden zeg! De kleuren zijn ook subtiel maar prachtig!

Ben benieuwd wat het zal worden!

Groetjes Christien