dinsdag 15 juni 2010

GBS: Binnen

Vanmiddag kwam de pakjes-meneer speciaal nog een keer met nu ...... MIJN BATT !!!
Prachtige kleuren en een uitdaging om te gaan spinnen.


Wat heeft mijn maatje allemaal in de batt verwerkt:
  • kerry hill wol
  • jute
  • zijde
  • angelina
  • mohair
  • hout
Erbij zit een zakje met prachtige kralen en losse stro / houtvezels bij.
Ik wil wel gaan proberen het allemaal te verwerken in het spinsel. Hoe? Nog geen flauw idee!
Op zich ben ik voor het functionele garen, maar het is niet voor niets een swap om je horizon te verbreden. Alle suggesties zijn dan ook van harte welkom ;o).

Lief maatje: hartstikke bedankt! Het is echt prachtig en het liefst zou ik gelijk achter het spinnewiel kruipen. Toch ga ik eerst eens goed overdenken wat ik er mee ga doen.

4 opmerkingen:

Monique zei

Wat een mooie zachte kleuren, en inderdaad zal dit een uitdaging zijn om alles er in te verwerken.
Misschien is een leuk project zakje ook een leuk idee voor het uiteindelijke resultaat met jute, stro en hout?!

Ben benieuwd hou deze batt tot een mooie draad gesponnen gaat worden.

Madame Mouton zei

Mooi hoor. Ben benieuwd hoe je alles gaat spinnen en hoe het eindgaren wordt.

Anoniem zei

Ik ben blij dat je het mooi vind, ik heb zo getwijfeld...
Je kan er toch iets nuttigs van breien of haken uiteindelijk hoor, maar wellicht niet iets wat je kunt dragen, maar wel neer kunt zetten: een mandje, bakje of een tas oid. Ik ben benieuwd wat het gaat worden!

heleen zei

Tjeetje, wat origineel met die houtvezels en jutte! En hele mooie kleuren, dat gaat er heel mooi uitzien na het spinnen, dat kan niet anders!