dinsdag 26 mei 2009

Jippie, een enveloppe, maar..........

hij is niet voor mij, de naam van mijn kinderen staat er op! Erg leuk voor hun, maar waar is mijn enveloppe? .....Wel, die heeft de postbode  bij de buren gebracht, Waarschijnlijk kon hij die niet door onze brievenbus proppen. Ik gelijk naar mijn buurtjes, maar die zijn bezig met verbouwen en horen mij niet. Jammer, ik wacht het nog wel even, ben nu wel erg nieuwsgierig.

De kinderen zaten tussen de middag met hun neusjes boven de verrassingsenveloppe. Voor hun samen, waterballonnen.

Robin was erg blij met haar Bratz boek, ging er gelijk mee aan de slag

Rik kreeg een boek vol met maskertjes, en zoals hij is, ging hij gelijk aan het delen, zijn zussen kregen allebei een masker van hem, lief he!

Daantje was erg blij met haar Dora kleurpotloden en een "dagboek" zoals ze het zelf noemde, ze wilde ze het liefst mee naar school nemen om het aan de kindjes op school te laten zien.

Maatje, alvast bedankt. Mijn kinderen zijn in ieder geval erg bij met hun enveloppe, en ik......... ga zo direct toch nog maar weer even bij de buurtjes aan de bel hangen. Kan eigenlijk niet wachten.


6 opmerkingen:

maia zei

Leuk voor de kid sen spannend voor jou!!! Ik ben ook al benieuwd.

Judith zei

Ooooooh neeeeeeee, 2 enveloppen..... ik kan het niet geloven, geheel en totaal tegen de regels. Wie doet nu zoiets?? Schande!!

Doeg,
Judith :o)

P.s. Leuke kadootjes voor je kinders, leuk die blije koppies!

Een famke zei

Wat een slimme oplossing haha Voor de kinderen gelden de swapregels natuurlijk niet.
We wachten vol spanning op je tweede envelop!


Groetjes Christien

Anoniem zei

Jaja, ik heb me in het grijze gebied begeven... echt waar, alles voor mijn maatje zelf zat in 1 enkele envelop. Dat voor de kinderen paste er dus echt niet meer bij.

Heerlijk om de kinderen zo te zien glunderen op de foto's.

Myrthestiek zei

Heerlijk zulke blije kinderkoppies, lekker verwend :o).

Myrthestiek zei

Enne over die 2 enveloppen .......

foei!