woensdag 27 mei 2009

Het geheim van de keel van de nachtegaal

Ok eerst de foto hints dan het verhaal, ik krijg dat nooit voor elkaar met blogger dat ie de plaatjes plaatst bij mijn tekst:




Dat boek kreeg ik vandaag als verlaat moederdagcadeautje..zooo mooi! Carll Cneut is een van mijn favorieten.
En het bracht me meteen op een idee voor mijn envelop..ja hij is dus nog niet verstuurd, maar bijna! Ik presteer het best onder een beetje tijdsdruk zullen we maar zeggen ;-)
Veel groetjes van het envelopmaatje van mijn envelopmaatje.

5 opmerkingen:

Maia zei

Wij luisteren tegenwoordig elke dag naar een luistercd van 'De Nachtegaal' ook heel mooi en leuk. Benieuwd naar dat boek dus.

Myrthestiek zei

Lijkt me een erg leuk boek, mooi verlaat kado ;o).

Blogger zet altijd de plaatjes helemaal bovenin. Als je ze wilt verplaatsen, moet je gewoon sleur-en-pleur doen (sorry in gewoon Nederlands pakken en slepen en neerzetten) :o).

Groetjes Tessa

Alice zei

Wat je idee ook moge zijn - de bijgevoegde plaatjes zien er veelbelovend uit!

gnaptor zei

heeeeeeeeeeeeele mooie plaatjes, maar echt geeeen idee

Judith zei

Mooie plaatjes, maar ik kan er helaas niets van maken. De kleuren van de wol vind ik prachtig.

Ik ben benieuwd waar deze hints uiteindelijk toe leiden.

Doeg,
Judith, die nieuwsgierig is of er vandaag nog ergens een spannende flipflapflop is bezorgd :o)