woensdag 5 november 2008

Vriendenboekje

In haar magische bol heeft Dorrit een vriendenboekje gekregen, waarin Myrthe al een bladzijde over zichzelf heeft ingevuld. Dorrit vindt het geweldig en regelmatig mag ik de tekst opnieuw voorlezen. Nu kreeg ik zomaar een wild idee, ook omdat we samen de ontwikkelingen van de andere swapdeelnemers volgen en Dorrit steeds vraagt of die kinderen ook allemaal haar vriendjes zijn.
De vraag is of al die 'vriendjes' het leuk zouden vinden om ook een bladzijde toe te voegen aan haar vriendenboekje. Ik denk aan de volgende uitvoering: ik stuur het boekje naar het eerste vriendje in een jiffy envelop (die in mijn ervaring heel vaak te herbruiken zijn), met wat postzegelboekjes ook in de envelop zelf. Als het vriendje klaar is met de tekst, wordt het boekje naar de volgende gestuurd, de benodigde hoeveelheid postzegels wordt uit het boekje gehaald. Op die manier kost het jullie niets, alleen het loopje naar de brievenbus. Voor Belgie werkt dat natuurlijk niet, maar dan maak ik het bedrag gewoon over.
Aan het eind van de lijn krijgen we het boekje weer terug.
Onze winst: een leuk boekje voor later, zodat er iets van deze magische bol swap levendig blijft.

Ik ben heel benieuwd of iemand dit ziet zitten!

2 opmerkingen:

gnaptor zei

geweldig idee zeg! mink vind het altijd super om die boekjes in te vullen. als het boekje hier aan komt vullen we hem in!

maia zei

voor ons ook prima!