zaterdag 1 november 2008

MKB: Klaar en de bol is op

Vanmorgen de laatste hand gelegd aan het vestje voor Myrthe. Het moet nog geblocked worden, maar ik kon het natuurlijk niet laten om alvast een foto te plaatsen :o).

Het patroon moet ik nog uitschrijven - was natuurlijk de bedoeling om dat gelijk te doen maar weer niet gelukt. Ik heb een klein beetje effen wol gebruikt voor de siersteek. Toch wel makkelijk om zoveel stash te hebben LOL.

Er zijn nog meer prachtige kado's uit de bol komen rollen


Ook zaten er nog een paar zakjes snoep in; die hebben de foto niet gehaald zoals jullie zullen begrijpen.

Lieve Dorrit - en Lizet - ontzettend bedankt voor deze schitterende bol die jullie gemaakt hebben. Ik vond het heel erg leuk om het te doen en ook om zoveel prachtige kado's te krijgen. Jullie hebben ons echt heel erg verwend !!!!

Dikke knuffels van Myrthe en Tessa

3 opmerkingen:

Een famke zei

Prachtig zeg, en dat zomaar een bedacht! Erg knap!

En mooie verwennerijen. Leuk dat de meiden er zoveel plezier aan hebben...

Christien

Alice zei

Wat een leuk vestje zeg! Van patronen uitschrijven tijdens het breien weet ik alles... meestal stopt dat bij mij na toer vier, omdat het zo stopt en ik zo lekker bezig ben.

Anoniem zei

oi8000
rtzvswfdfetgddgftdgfgfgdfdfdfdfyr

Vertaald: heel graag gedaan, ik vond het leuk om dit te doen.