zondag 11 april 2010

Verdere vorderingen...

De Hew groeit. De vormen worden nu zichtbaar en het einde komt in zicht. Aangepast staat het al erg leuk dus het breien blijft een plezier. Ik maak de korte versie en hoop precies uit te komen met de wol.

Er kwamen weer leuke cadeaus uitrollen en besef me ineens dat ik er een vergeet, komt omdat die al in gebruik is. Een lekkere pittenzak, die komt de volgende keer op de foto...
Bamboo om te spinnen. Ben benieuwd, het is zo mooi en glimmend dat ik het waarschijnlijk rustig aan ga meekaarden met andere wolletjes voor een mooi effect. Een bordje met 'keuken'. Leuk, Sterre heeft van de buurvrouw een keukentje gekregen en pikte het al in. En een soort van label, gevilt van de zelfde wol waarmee ik brei.
Super maatje! Ik heb nog steeds plezier!
Christien

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Christien,
het label is een boekenlegger.
Veel plezier nog met verder afmaken:)
het ziet er al heel erg mooi uit!

Groetjes je maatje.

heleen zei

Prachtig!!! Zulke mooie kleuren, wauw! En wat een goede kado's, erg leuk gedaan.

Monique zei

Wat is je Hew geweldig mooi van kleur. En wat een leuke cadeautjes.

Judith zei

Oh, wat wordt je Hew prachtig! En wat een mooie kadootjes heb je al uit je bol getoverd. Bamboe, ooooooooh, dat vind ik toch zo lekker spinnen.

Doeg,
Judith

Alice zei

Die Hew wordt echt heel mooi!

gnaptor zei

bamboe oeeeeeeeee lekker!! het is even wennen met spinnen, maar als je de slag te pakken hebt, man wat is dat toch lekker spul. En het verft ook zo mooi! Niet met gewone wolverf hoor. En verhitten schijnt ook link te zijn. Dus gewoon met koude niet wol verf doen