woensdag 7 april 2010

aankomst berichtje

Ik zal wel heel erg blond zijn of het is het "gedoe" van de laatste tijd, maar ik ontdek pas sinds een dag of wat dit weblog en ja mijn bol is er dus ook ;) en het bolletjes is zo goed als op gehaakt.
Foto's zal ik morgenochtend maken , als de rust in de tent weer hier is .
Voel me nu een beetje opgejaagd ;(( iets van mij , kan slecht tegen druk , maar werd gesommeerd een stukje te plaatsen dus bij dezen een haastig bericht .

Ik kreeg een lieve zacht bol , met allemaal mooie pakjes, de nummers van de pakjes zaten in de bol , 1 pakjes pakte ik als eerste uit , pakje 0 , een heel lief potje om thee in te maken voor 1 mensenkind ;)
Er volgde een pakje thee , chocolade , motten hangers, twee boekjes , 1 met poppen ( leuk leuk leuk ) 1 supergave waar Ton en Rens meteen beslag op hebben gelegd , er staan muziekinstumenten in om zelf te maken , super super leuk , nog een bol , supermooie kleuren ;)
Een prachtig pakketjes zaad , met leisteentjes waarop staat wat er aan zaad is die ik zo in de tuin kan plaatsen , zo LEUK , echt helemaal gaaf
Beetje kaal zo zonder foto's maar die komen nog .
Het geheel zat een een grofgebreid boodschappennet , ook helemaal leuk .

We zijn blij met de lieve cadeautjes , het zet even het verdriet aan de kant en de perikelen van de inbraak , lievigheden kunnen even de zon laten schijnen ;-) Dankjewel swapmaatje , ik ben blij met je gaven.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

fijn dat je de kado's leuk vind :-)

wat heb je er van gemaakt, ben benieuwd!

Alice zei

Goed, probeer ik 1 reactie van de driedubbel weg te halen, verdwijnen ze allemaal. Gevaarlijk, dat blogger...

Elly, het klinkt als een geweldige bol, ook ik zie uit naar de foto's.

Alice zei

En toen ik mijn reactie plaatste, zag ik de andere ook weer terug. Zucht... Vandaag verwijder ik even niets meer, morgen beter. :-)

Monique zei

Hoi Elly, zo te lezen zag je bol er ook erg mooi uit, Wij zijn niets nieuwsgierig hoor, en wachten geduldig de foto's af, zoals we van nog een paar mensen geduldig de foto's afwachten.
Vervelend dat de mensen die inbreken in iemands huis niet beseffen wat ze buiten de buit om voor schade kunnen aanrichten. Gelukkig zijn er dan ook vrolijke dingen in een mensenleven, zoals een magische bol.