vrijdag 16 april 2010

De cadeau's

Veel valt er niet te zeggen, er valt vooral veel te zien. Veel cadeautjes, leuke, mooie, handgemaakte cadeautjes en lekkere (gelukkig geen tweedehandse chocolade).
Maar eerst en vooral:


Geen boodschappentas, maar leuke originele sloffen. Ik ben er echt blij mee, ze zijn heel schoon.

En dan nu de andere cadeautjes:












Hier zit een verwende vrouw :)
Het was een mooie bol met mooie cadeautjes, ik ben blij met mijn muts (al valt ze bij mij in de familie precies niet in smaak), met mijn hoofdband, met de mooie tas.
Bedankt, BM, het was fijn om jouw bol te breien

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben heel blij dat je het leuk gevonden hebt Christel. Jammer dat je familie die muts niet zo zo vinden, maar een van de kinderen staat hij vast ook leuk, anders brei je er nog iets anders van.

Maia zei

Inderdaad verwend!!
mooie spulletjes zeg, je bolmaat had veel inspiratie!
Nog 1 keer slapen en mijn bol is hier, ik ben voor de ontspanning nog maar een nieuw breiwerkje aan het opzetten, dat vanaf morgen zielig zal mogen liggen wachten ;-)))

Olga zei

Jee hee wat een berg ontzettend mooie dingen heeft je maatje gemaakt!!!

Zinzia zei

Dat zie je van hier, dat ik die aan de kinderen ga geven of opnieuw ga breien. Ik vind het een hele mooie leuke originele muts die heel goed past met de wol :=)

Een famke zei

Zo zeg jouw maatje heeft er wel geweldig veel tijd in gestoken om al die spulletjes te maken! Erg origineel!
De slofjes en tas zijn super!

gnaptor zei

mooie spullen zeg. Ik herken de hand van de maakster :-) Ik mocht eerder ook een bol ontvangen van haar :-))

zeg.... is er geen sherlock die haar lijstje wil plaatsen? of zijn er nog steeds mensen aan het gissen. ik heb nl. geen idee meer wie wat waar heeft gegeven en ik vind het altijd wel leuk om dat terug te zien :-)