zaterdag 17 april 2010

De Bol is hier!

Lieve maatje,

prachtige groenen in mijn wol,

blije kinderen met hun pakjes,

chocolade (toffifee, kinder-ei en paaseitjes), de pret is begonnen!

Straks een proeflapje, misschien brei ik dat babypak uit het boekje (jaha, een hele baby phlidar om uit te kiezen) of zo'n trappelzak of na de vorige blog te zien, veel zin in een Hew voor mezelf ;-) maar met de BV-boezem zal dat waarschijnlijk een hachelijke onderneming worden.

Nog even twijfelen en alvast een proeflapje breien vanavond.

Viggo beet in zijn kinder-ei en spuwde spontaan de chocola terug uit, om snel de surprise te kunnen opendoen, Mauro en Finn waren niet vies van een extra stuk chocola ;-)

Zij kregen nog een denkpuzzel, die hun samen met vader de hoofden deed breken.


Viggo was zo blij met zijn stiften dat ze 's middags mee aan tafel moesten zitten.
Ik ben al heel benieuwd wie je bent!

Ik heb heel veel foto's, maar het tijdschrift, de 2 lonten super zachte wol (een bleke en eentje met grijs en bruin) en de toffifee staan er blijkbaar niet op, die zet ik nog eens in een volgend bericht. Nu al een half uur bezig om de foto's er op te krijgen, ik mag er blijkbaar maar 2 tegelijk doen.

De bol roept! hopelijk morgen meer ;-)






Nu snel breien en genieten!!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Joepie gearriveerd!

Veel plezier met de bol en al heel leuk om wat foto's te zien!

Je MBM

maia zei

Gisteren het proeflapje gebreid en beslist dat ik het Phildar-pakje ga maken. Nog juist de maten eens vergelijken met kleertjes om zeker te zijn dat het past in de herfst/winter. Ik hoop vanavond te kunnen beginnen!

Anoniem zei

Klinkt goed, denk dat ik weet welke je bedoelt.
Veel plezier...

Monique zei

Leuk Maia dat je je bol nu ook in handen hebt, ik ben heel benieuwd naar het baby pakje.

maia zei

Ik ben begonnen,
ik maak een fotootje als ik bij het eerste pakje ben ;-))
De kleuren zijn prachtig!

heleen zei

Ah, iedereen heeft z'n blo nu! Ziet er prachtig uit Maia, ben beneiuwd naar hoe het opbreid (en wat je eerste pakje is natuurlijk ;-)

gnaptor zei

Ah jij kan ook lekker beginnen! En ach voorpret is ook pret toch ;-)

Ik vind het elke keer geweldig om je hele gezin te zien met die lange wilde krullen van ze!

Anoniem zei

Heb je al een cadeautje gevonden Maia?
Lukt het een beetje met het patroon dat je gekozen hebt?
MBM

Maia zei

Bolmaat, ik heb intussen al meer dan 1 pakje vrij, ook het hele mooie gebreide spencertje!!
Vanmiddag hopelijk tijd om te posten. Het weekend was druk, vanmorgen vertrok Finn op zeeklassen en Viggo heeft deze ochtend de pc ingepalmd.
Mijn breiwerk ziet er heel mooi uit ook, straks van alles foto's. En het kabeltje zoeken ;-))
Ik hou een beetje rustdag vandaag, want ik voel toch dat het nodig is.