donderdag 4 december 2008

tellen verrassingspakketjes ook????

Jawel Het Pakket is binnen. Het Pakket (letten jullie even op de hoofdletters!!!) van Lizet dat ik had gewonnen op haar speciale dag. Ik zit nu op de bank heerlijk te snoepen van de chocolade. Ramon was ook helemaal blij verrast met een kado. Hoe wist je dat ik van puur houd en hij van nootjeschocola???? En de kinders zijn gelijk in de weer gegaan met de stickerboeken. Sid vond die ook reuze mooi en natuurlijk ook zijn eigen boekje. En ja.... de wol. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. Ik ga nog een tijdje staren naar de paarse merino tencel streng, zo mooi! En zo zet ik een stoere jeans voor sid op van de BFL.

foto's volgen, de computer deed raar. Ik ga breien met een lekker stuk chocolade!!

o vergeet ik: het heerlijke zeepje en de kaars. Alles ruikt heerlijk naar lavendel. Dankjedankje lizet!!!!

7 opmerkingen:

Een famke zei

Hhhhmmmmm, nou ik ben idd erg benieuwd naar de foto;s, kunnen we meesmullen!

Geniet er maar lekker van!
Christien

Judith zei

Bofbips!

Doeg,
Judith

Myrthestiek zei

We zijn helemaal niet jaloers hoor ahum ;o). Wel foto's hoor!

Geniet er lekker van, Sinterklaas is wel vroeg geweest dit jaar bij jullie :D.

Alice zei

Oei, hier wordt ik verlegen van [bloos]...
Tja, wat de chocola betreft heb ik maar gewoon aangehouden wat bij ons geldt, hubby de melk (of wit), ik hang meer puur aan. Ach, je moet toch ergens vanuit gaan.

Veel plezier met het opbreien van de Jeans!

Anoniem zei

leukleukleuk! lieflieflief!

Monique zei

Het klinkt een beetje of sinterklaas is langs geweest!
Leuk hoor die verrassingen. Ben ook benieuwd naar foto's.
Groetjes, Monique

gnaptor zei

de foto's volgen echt nog hoor!! ik heb alleen nog geen idee hoe ik ze van de nieuwe camera overzet op de computer. schijnt iets met een draadje, stekkertje dingetje te zijn.....