donderdag 11 december 2008

KAL2: Felted Clogs # 4

Hoi,

En af zijn ze. Wat is dit toch een supersnel breisel. Binnen 2 dagen af, inclusief vilten. Iemand nog kadootjes nodig voor onder de kerstboom? Ideaal deze sloffen (en tot nu toe bij iedereen een groot succes).

Voor het vilten:



6 Kleuren gebruikt. Allemaal restanten van eerdere projecten.

Op maat gevilt (kleuren zijn te donker, wegens lamplicht).



Ik vond dat de Clogs nog wel een beetje extra konden gebruiken en heb ze net geborduurd. Gewoon uit de losse hand, even snel :o). De 'steeltjes' lopen door op de zijkant/buitenkant van de sloffen en eindigen onder de rand/het boordje.

Morgen geef ik aan mijn moeder (vervroegd verjaarskado, want eind april heb je geen sloffen meer nodig, nietwaar ;o). Ik hoop dat zij ze ook leuk vindt.

Doeg,
Judith

3 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Ze zijn schitterend geworden!

Alice zei

Mooi zeg, dat borduursel voegt net dat vleugje extra toe. Leuk verjaarskadootje voor je moeder alvast.
De sloffen voor zoonlief lijken goed gelukt, liggen nog wat na te drogen op de verwarming. Tot mijn grote verrassing vond ik nog een extra 'veggie' streng, waar ik eerder overheen had gekeken. Dus nu is het een kwestie van wat restjes opgebruiken, deze streng erbij breien en over een paar dagen zal hier FC-paar nummer 4 ook een feit zijn.

Monique zei

Mooi allemaal zeg, en inderdaad dat borduurseltje maakt het net even wat fijner.