donderdag 18 december 2008

VBTE onverstandig

Ooooh, wat ga ik hier morgen spijt van hebben. Ik heb de hele avond mijn superwash merino single zitten twijnen. Morgen ga ik er een streng van maken en die wassen (normaal doe ik dat niet, maar ik lees steeds dat dat goed/nuttig/belangrijk is).

Ik ben de hele dag op stap geweest (en heb veel geld uitgegeven, o.a. een nieuwe bank gekocht) en ben echt hartstikke moe. Waarom ik dan toch per se mijn wolletje 'af' wilde maken... geen idee. Maar het ziet er wel erg mooi uit, vind ik :o)

En nu, naar bed. Welterusten, gaap.

Judith

3 opmerkingen:

Alice zei

Is het gelukt? Je zou toch de centrepull ball methode gaan doen?

Op zijn tijd onverstandig zijn moet kunnen. Al is het tegenwoordig bij mij zo dat ik zo nu en dan ook wel eens iets verstandigs doe (zoals rond middernacht naar bed gaan in plaats van vroeg in de morgen :-))

Ben erg benieuwd naar je resultaat!

Myrthestiek zei

Soms is het zo heerlijk om onverstandig te zijn :D.

Jon zei

Dat vind ik ook. Dan is het helemaal stil in huis, hoor ik alleen het wiel draaien, mijn gedachten lekker laten dwalen, en dan is het inderdaad zo middernacht en later. En ja, ook hier smorgens spijt.... een heel klein beetje dan.