woensdag 9 december 2009

Af, maar niet over en uit!


De sokken zijn klaar en worden op dit moment met veel genoegen gedragen. Zo ontzettend leuk om met deze bol te breien, steeds weer breit er wel een kadootje los. Soms een vilten herfsblaadje, andere keren een echt pakje of een briefje met toestemmig om iets van de losse pakjes uit te mogen pakken.

Zo was er voor Dorrit deze deurbel. Inmiddels geinstalleerd op haar kamer en mogen we iedere keer aanbellen voordat we naar binnen mogen. Een erg leuk spelletje is dan 'belletje trekken.'

Ook mogen uitpakken: een viertal dierlijke magneetknijpers. Reuze handig.

Dit is katoen in de kleur van herfsblaadjes van Schoeller & Stahl. Mooi he!

De sokken zijn af, maar ik ben nog lang niet klaar met de bol. Behalve de pakjes zie ik er ook een briefje en een groen-bruinige wol doorheen schemeren. Een geweldige aansporing om verder te gaan. Vermoedelijk krijg ik er nog een paar sokken voor Dorrit uit, dadelijk even wegen hoeveel wol er in mijn sokken zit. Als ik dan vanaf de teen ga breien, moet het waarschijnlijk lukken.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ah leuk verslag!! Mooie sokken hoor ;))

Grmf, ik hou het bijna niet meer... blij dat je een stuk bent opgeschoten, ik ga weer beginnen met gniffelen.....

Een famke zei

Zo zeg, wat een prachtige sokken! En nog een heerlijk wolletje zie ik!
Je hebt nog wel even plezier zo te zien.

Christien

Myrthestiek zei

De sokken zijn schitterend geworden. Leuk dat de lace niet over het midden heen loopt.

Heerlijke verwennerij is er uit de bol gekomen.

Gaat het lukken om een paar voor Dorrit er nog van te breien? Anders in combi met een ander (restje) sokkenwol?

heleen zei

Super zijn je sokken geworden en wat een leuke kado's! Ik ben wel beneiuwd wat er nog in die bol van je zit na het lezen van die anonieme reactie hierboven!!

Monique zei

Nu wil ik ook wel weten wat er verder nog in je bol zit, de sokken zijn in ieder geval er mooi geworden zeg. We wachten vol spanning af