donderdag 25 november 2010

ook mijn bol is aangekomen!!!





Gisteren werd daar zomaar, toch wel onverwacht een pakket gebracht voor mij! Een doos die in eerste instantie gevuld leek met prachtig groene wol (zal ik iets voor jou breien Judith??), maar al gauw bleek dat er allemaal mooi verpakte kadootjes onder lagen:-) Voor de kinderen zaten er pakjes in die waren dichtgestikt ipv geplakt, wat een leuk idee! Ik ben er vanuit gegaan dat ze hun pakjes al mochten open maken, ze konden ook niet wachten..! Voor ieder zat er de eerste letter van hun naam in, niet van chocola maar uit mdf denk ik uitgezaagd. Ze vonden het erg leuk en wilde ze al gaan schilderen. Dido had het liefst haar hele naam gekregen;-) Boris wilde 'm bruin gaan verven, een eeuwige chocolade letter:-)
Het garen is 200gr (!) DK superwash wol en ik mag zelf een patroon uitkiezen en dat is wat ik dus nu ga doen!
Heel erg bedankt maatje, ik geniet er al met volle teugen van en ik moet er steeds weer even naar kijken!

11 opmerkingen:

Madame Mouton zei

Wat een mooie kleuren en helemaal een mooi pakket. Ik heb wel zo'n vermoeden waar deze doos vandaan komt!

Judith zei

Hoi,

Hééé, een magische stréng ipv bol. Da's origineel. Maarre, wanneer weet je nu dat je een pakje mag uitpakken? Ik zie geen papiertjes of zo.

Mooie kleur. Goede kleur groen. Dus als je wilt, mag je gerust iets voor mij breien hoor :o)

Doeg,
Judith

Monique zei

Mooie kleur, maar inderdaad, hoe weet je nu wanneer je wat uit mag pakken, na elke tien naalden misschien?
wat een leuk idee, die letters in pakjes die dichtgenaaid zijn.
Ik heb haast een vermoeden waar dit vandaan moet komen.
Als je nog wat over hebt, mag je voor mij ook iets breien hoor Iris. Ha, ha.

Bianca zei

ziet er goed uit iris, ben benieuwd wat er voor moois uit komt rollen:)

Groetjes Bianca

Iris zei

Ben de hele middag aan het struinen geweest op Ravelry, maar kan nog niet echt iets vinden naar mijn zin:-( Maar het gaat lukken hoor, want ik wil erg graag beginnen!
En over de vraag wanneer ik wat mag uitpakken, stond ook nog wat in de kaart die erbij zat: er zitten plakkertjes op de draad en bij elk plakkertje mag ik een pakje uitkiezen. De wol was er los bijgedaan, omdat het zo mooi het pakketje opvulde:-)

Anoniem zei

blij dat je de wol mooi vindt! En helemaal prima hoor dat je kinderen hun pakjes al hebben uitgepakt, je houdt alleen wel wat plakkertjes over. O ja, en dat tijdschrift heb ik er ij gedaan omdat ik dacht dat je dat misschien wel interessant zou vinden, plus, er staat iets in over een van de pakjes.
Veel plezier, hoop dat je een mooi patroon vindt.

Een famke zei

Yep duidelijk wie jouw maatje is!
Prachtige wol! Veel plezier ermee!

Alice zei

Mooi joh, ziet er allemaal heel goed uit!

Jon zei

Mijn bol is ook gearriveerd! De doos is nog dicht omdat Ronald het fototoestel mee heeft naar Blossoms afzwemmen, dus ik probeer nog even te wachten. (nee, geen ontaarde moeder, maar er mogen maar twee mensen mee en dus is Ron gegaan met mijn moeder die alles dan filmt. Ik word ook snel benauwd bij zoiets dus dan komt dit ook maar weer goed uit. Maar spannend is het wel om het zo via de sms te volgen. Doet ze het of doet ze het niet?)

Anoniem zei

Annette, jouw bol gaat maandag op de post helaas. Ik had geverfd, toen begreep ik dat het jouw kleur helemaal niet was, opnieuw geverfd, en nog een keer omdat het niet genoeg had gepakt, wachten tot het droog was en nu is mijn doosje niet groot genoeg......

Hij komt hij komt, maar wel met vertraging. Heb je nog heel even geduld?
groetjes, je bolmaatje.

Myrthestiek zei

Wat een doos... gevuld met prachtige wol!

Jij ook veel plezier ermee.