dinsdag 9 november 2010

Mood-board


Tja, en wie is mijn maatje dan ?????


12 opmerkingen:

Judith zei

Huh? Thee, chocola, kaarsjes, eetstokjes, witte stippen, katten, teal, antraciet, bordeaux, veel paars. Als ik Sherlock er op los laat, denk ik dat het míjn moodboard is.

Hmmm, spannend, ik ben benieuwd of ik mezelf terecht denk te herkennen in jouw hint.

Doeg,
Judith, die nu wel ineens moet denken aan dat liedje 'You're so vain, you probably think this song is about you, you're sohoo vain...'

Monique zei

Wat een leuk idee zeg, en wat een leuke foto's. Tja ik herken er ook wel wat van, maar niet alles! ahum!

Iris zei

prachtige dingen zitten er tussen, toch geloof ik niet dat ik jouw maatje ben. Ben wel dol op katten en betreur het dan ook zeer dat de onze Tonkinees overleden is en dat manlief er absoluut niet weer 1 wil, kat erin, is ik eruit, zegt hij...:-(

Een famke zei

Ik denk ook graag te geloven dat ik jouw maatje ben. Ik herken veel van wat bij mij past, maar wie niet want het zijn allemaal heerlijke wolligheden. De thee, de chocolade, maar ik vind katten geweldig maar ik heb ze niet, hmmmm

Judith zei

En Tessa maar lachen om onze gisserijen :o)

Een paar plaatjes kan ik niet herleiden (lappen stof in de wind... zeewind?), brok mineraal (denk ik dat het is), maar bij de meeste foto's denk ik: 'yes, yes, yes'. Wij hebben een zwarte en een cyperse kater (maar die kan niet breien), vilten sloffen, inmiddels is iedereen in de familie en wijde omtrek voorzien (en nog kan ik niet stoppen met sloffen maken en vilten ;o)

Alleen dat oude vrouwtje achter het spinnewiel? Moet ik dat persoonlijk nemen?

Goed, ik ga weer verder met het kado voor mijn maatje's magische bol waar ik al een paar dagen mee bezig ben. Ik vind het zelf zo leuk, nu maar hopen dat mijn maatje dat ook vindt. Blijft toch altijd weer een tikje spannend.

Doeg,
Judith

heleen zei

Ik herken er ook direkt iemand in, wat een goed idee Annette!

Myrthestiek zei

Het giswerk is zeker genieten :D. En Judith misschien kun je de katten nog eens leren breien, spinnen kunnen ze tenslotte al LOL.

Groetjes Tessa

Madame Mouton zei

Ik sluit mij bij Judith aan! De rode stippen, gecombineerd met de katten doen het 'm.
(of is het iemand die kattig is?)

Judith zei

Wat, Annette? Had jij aan 2 plaatjes al genoeg? Sherlock is jaloers.

Ik mis alleen een cavia. Dat is die ene procent die me nog doet twijfelen ;o)

Doeg,
Judith, zo goed als klaar met de inhoud van de magische bol, maar nog geen idee over garen en kleur(en).... Komt goed, komt goed. Nog 10 dagen toch voor de bol op de post moet?

heleen zei

O jee, ik zie nu pas dat ik helemaal verkeerd had gezien en dat dit lumineuze idee van Tessa komt en niet van Annette. Hoe zo verstrooid, maar ach ik ben ook al 40.....

Zinzia zei

ik denk niet ik :)

Alice zei

Prachtige collage, zonder meer. De katten doen hem: ik ben het niet. Leuke beesten, dat wel, maar zoooo ziekmakend... :-(