vrijdag 19 november 2010

MB: Hier ook een laatste hint...

Doeg,
Judith

5 opmerkingen:

Monique zei

Hoe kan jij nou het Noorden kwijt zijn, dat snap ik niet.

heleen zei

Hopelijk komen die pinguïns dan naar het zuiden!

Een famke zei

Ja Heleen, daar kon je wel eens gelijk in hebben...

Anoniem zei

Lieve Judith,

ik ben hard bezig aan je bol. Maar ik denk dat ik het niet op tijd ga redden :(. Het laatste kadootje waar ik mee bezig ben, daar raak ik aardig van over mijn theewater. Je hoeft hopelijk niet al te lang meer te wachten en dan maar hopen dat TNT niet te lang gaat staken.

Je Magische Maatje

Judith zei

Ach Magisch Maatje, geen stress hoor. Ten eerste, ik ben een zeeeeeer geduldig meisje, dat weet je toch. En ten tweede heb je me zojuist lieve Judith genoemd. Nu kun je wel een potje bij me breken :o)

Doeg,
Judith

P.s. Eigenlijk komt het stiekem best wel een beetje goed uit dat ik nog even op mijn magische bol moet wachten. Ik heb het nl keidruk met pakmaken, Sintvieringen en de voorbereidingen daarvoor en oh ja, ik ben ook nog jarig zaterdag. En ik weet dat zodra ik mijn bol heb, ik alleen nog maar wil breien. En dan krijg ik vast stress, omdat ik me eigenlijk met die andere zaken moet bezighouden. En stress kan ik missen als kiespijn. Want stress heb ik al (vaste prik deze tijd van het jaar). Dus, doe rustig aan. Het komt allemaal goed. Tumtietumtum...