maandag 12 januari 2009

VBTE: Klaar!

Joehee, ze zijn af, mijn sokken van zelfgeverfde en -gesponnen superwash sokkenwol.



Natuurlijk heb ik ze nu aan, ze zitten heerlijk. Ik heb alleen een beetje de angst dat ik er binnen de kortste keren doorheen gesleten ben, maar ja, dat moet ik gewoon afwachten. Ik ben in ieder geval reuzeblij met mijn VBTE-project en ook best trots op mezelf. Dit had ik 2 jaar geleden nooooooit kunnen denken, toen had ik nog totaal niet de behoefte om te leren spinnen. Het kan raar lopen...

Voor de statistieken:
Ashford superwash merino lontwol
Kettledye met Acid Dyes
Gesponnen op mijn Louët S10 DT
2-Draads getwijnd
Gebreid op naalden 2,25
Totaal nodig: 81 gram

Groetjes,
Judith, die op Wolabies zal mailen hoe het laatste stukje van deze sokken verliep.

5 opmerkingen:

Monique zei

Geweldig mooi, ik zou er niet mee gaan lopen hoor. Lekker mee op de bank blijven zitten. Slijten ze een stuk minder hard.

heleen zei

Oioioiii, wat zijn ze mooi!!! trots mag je erop zijn hoor!

Alice zei

Wow, Judith, ze zijn PRACHTIG!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je deze niet graag stuk wilt lopen. Nu ik dat zo zie, krijg ik toch erg veel zin m VBTE sokken te gaan maken. Misschien op de methode waar jij op WOLabies een linkje van stuurde. Hmm, even laten sudderen...

Anoniem zei

Jeetje, wat mooi Judith!! Kun je ze niet beter inlijsten voor je ze stuk loopt? ;o)

Myrthestiek zei

Prachtig geworden! En nu maar vooral met de beentjes omhoog zitten ;o).