maandag 26 januari 2009

Poe he!

Wat gaan jullie snel! Van Judith ben ik het wel gewend, die bruist van de creativiteit en daar haal je dan het dekseltje van af en whoepie! En we blijven gewoon door gaan met magische bollen wisselen totdat ze voor ons allemaal een bol heeft gemaakt, toch?

Maar goed, jullie zijn allemaal zo snel!
Hier veel zieke kindjes gehad en zelf ook erg benauwd met dit wisselende weer. Ik heb ook altijd wat tijd nodig om 'in' mijn maatje te kruipen, te gaan voelen welke kant we op gaan enzo. Maar het komt eraan hoor. Ik heb besloten in ieder geval zelf te verven en te spinnen, thema begint te groeien, nu nog wat rust en tijd bestellen en dan is het zo voor elkaar.
Goed, ik ga nog even nadenken en wat dingen bekijken en dan vanavond misschien al wel de kleuren kiezen voor mijn leuke-lastige-intimiderende (nogal een kundig typje namelijk)-maar vreselijk lieve maatje.

groetjes! Jon.

7 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Nu even hard gaan denken wie er jou kan intimideren, mmmmm..... ???

Alice zei

Hoi Jon,

Ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt!

Anoniem zei

Iemand kundig die jou intimideert? Er zijn hier nogal wat kundige typjes!! Kan dus iedereen zijn. Inspireert vind ik een veel leuker woord ;o)

Jon zei

Zoiets is ook wel inspirerend, maar als iemand bijvoorbeeld zelf ook dingen verkoopt dan is het weleens moeilijk om te bedenken wat je dan voor iets leuks kunt bedenken wat diegene niet al zelf in haar winkeltje heeft... zo was-ie bedoeld.
Zoiets als wat Yvon (SoZ) ook altijd hoort: o zo moeilijk als je haar hebt, terwijl ze alles leuk vind wat je met je hart hebt gemaakt.
Soms kan bewondering inspireren en soms wat in de weg staan en de kunst is om je daar overheen te zetten en er gewoon voor te gaan.

heb ik me zo beter verwoord?

Jon zei

vindt met dt...

Anoniem zei

ja, zoiets dacht ik al. Heb ik ook een beetje last van. Gek is dat: voor mijn winkel/voor klanten is niks een probleem, als ik voor iemand iets specifieks maakt, krijg ik soms last van bibberaties: wat nou als ze het niet mooi vindt?
Maar dan ga ik mezelf eens na als ik iets krijgt wat met liefde gemaakt is: dan maakt het in feite niets uit wát het is, maar dát het is.

Iris zei

Wees maar niet bang hoor Jon, hier ook nog geen start echt gemaakt. Wel de wol alvast in de week gezet vanavond, want morgen hoop ik toch echt te kunnen gaan verven. Eindelijk een kleurstelling bedacht, tjee wat vond ik dat deze keer moeilijk!!