woensdag 21 januari 2009

nog even wachten op mijn hint maatje!!

sorry maatje, mijn energie is erg beperkt, ik en sinds gisteren ok de rest van de familie is geveld door de griep:(:( kom er zo wel gelijk achter dat ik een erg saaie slaapkamer heb!!! na daar 3 dagen vertoefd te hebben.
maar veel zag ik toch niet want ik was te ziek om mijn ogen te openen.
geloof je me als ik zeg dat er wel ideeen zijn opgekomen???
dat heb je als je niks anders te doen hebt want zelfs mijn breiwerk kon ik niet vasthouden maar denken wel!!!


dus je eerste hint komt deze week vast nog wel!!!

Groetjes Bianca

2 opmerkingen:

Alice zei

Beterschap Bianca! Hier zijn alleen de vrouwen in huis nog overeind, de mannen liggen al dagen plat.

LIEF monster zei

Beterschap Bianca, hier is iedereen al ziek geweest en nu allemaal nog aan het kwakkelen.

Rust maar lekker uit!