vrijdag 1 januari 2010

Einde van de bol







Ik ben heel blij met de sokken. Dit garen was vorig jaar bij sokketiers mijn favoriet, omwille van de sterkte en ook de kleur, dus maatje, bedankt voor je bol.
De cadeautjes zijn allemaal uitgepakt, ik heb nog wel een beetje over, maar de restjes komen allemaal in mijn zeer lange termijn sokkendeken.
Mooie plakdingetjes voor op stof, mooie stekenmarkeerders, een heel mooi lavendelzakje, zakjes kool aid, een paar kabelnaaldjes.
Er zijn wat dingen die niet op de foto staan, zoals de chocolade, de thee en de stickerboekjes.
Ik ben ook trots op mijn 'uitgevonden' patroontje en zal zeker nog een paar van die sokken breien :)

Marjon, bedankt voor je bol, ik heb er veel plezier aan beleefd

4 opmerkingen:

Monique zei

Je sokken zijn inderdaad heel erg mooi geworden. Jammer dat ook jou magische bol reis ten einde is, maar je was ook aardig verwent met heerlijke cadeautjes.

Myrthestiek zei

Prachtig ontwerp van de sokken.
Ze zijn heel mooi geworden!

Marjon zei

Wat een prachtige sokken zijn het geworden zeg!!!
Dat had ik nie gedacht van de bol als ik de wol zo zag.
Zo is ze echt veel mooier.
Veel plezier met alle kadootjes.

Zinzia zei

dank je.
Er was zoveel mooie kleur dat een ingewikkeld patroon me niet leuk leek, maar ik wil altijd iets hebben waaraan ik kan zien hoeveel ik nog moet zonder te tellen :)
Ik brei dus altijd zoiets klein erin om te zorgen dat beide gelijk zijn :)