maandag 24 januari 2011

Actie pics!

 En hier de beloofde foto's. Wederom in de verkeerde volgorde eigenlijk. Mijn colletje staat erg mooi. Ik draag veel donkere kleuren en dan knalt hij extra. De coils komen erg mooi uit en maken het speels. De knit picks pen had ik nog, die heeft hier een mooi plekje gekregen.
 En dan de top. Hij zit als gegoten. Het grappige is dat ik voor mijn maatje ook een kledingstukje durfde te maken omdat ik vermoed dat we dezelfde maat hebben, was dat ook jouw gedachte maatje?
 Ik ben er onwijs blij mee, idd een geweldig patroon, een eigen patroon? Is dit dezelfde steek als de Invictus?

 En herkennen jullie deze wol?
Zelf een patroon bedacht. De kleuren passen mooi bij zijn eigen kleuren. Maar hij klaagt nu nog over dat het wol is. Ik vrees dat hij in de kast gaat belanden om er niet meer uit te komen....

5 opmerkingen:

Madame Mouton zei

Mooi, mooi en mooi geworden, hoor!
De shawl is echt super, wat een kleuren.
Het truitje staat je heel goed!
En jammer als de kleine trui in de kast terecht komt maar ik ken het probleem!!

heleen zei

Wat een mooie foto's! Die col knalt er echt uit, prachtig, prachtig! En dat truitje vindt ik ook heel erg mooi, bijzondere steek ook zo te zien. Ga je dat patroon nou nog eens uitschrijven Tabitha? Of heb je nu echt geen tijd met je drukke werk? Misschien gewoon een paar korte aanwijzigingen dan?
Prachtig allemaal hoor Christien, maar wat jammer van Merijn's trui, misschien kun je een hals breien van hele zachte wol?

maia zei

Waw, heel mooie col!!!

gnaptor zei

volgens mij had ik niet eens op je vorige berichtje gereageerd. ZO druk ben ik dus ;-) (Grapje, maar beetje waar is t wel)

Dus bij deze: oooo mooi geworden die col! Ik heb het idd zelf ook telkens gepast of het mooi zat, hahaha. Het is een eigen patroon en ik ben m -as we speak- aan het breien voor mn moeder mét aanwijzingen / patroon. Dus dat patroon komt er aan. Zo simpel.
Jammer is dat he, als je zo lang hebt gebreid en dat ze het dan niet aanwillen... Vooral fae lijkt daar last van te hebben...

Monique zei

GEWELDIG MOOI die col! Heerlijke kleur. En het hesje vind ik ook echt prachtig, het staat je fantastisch!