woensdag 7 maart 2012

Ik lig nog steeds in m'n bedje, maar vandaag ben ik begonnen aan de bol. Oftewel, het gaat beter! Eerst even klagen hoor: ik heb vijf dagen koorts gehad. Manmanman wat voelde ik me naar zeg. En nu ben ik nog steeds uitgeput, maar de koorts is iig weg.
De doos voor mijn maatje moet nog steeds ingeruimd worden en naar de post toe. Vanochtend ben ik daar ook aan begonnen, maar kan je nagaan hoe rot ik me voelde..... Ik overzag het hele gebeuren met scharen, inpakpapier en nummertjes niet. Dus sorry maatje je moet nog een dagje of twee wachten.

Dan nu de bol, ik ben begonnen met de clogs voor Ramon. Foto's volgen later, want dat is nu ook nog even te ingewikkeld voor me. Ik zit nu in bed met m'n beide bollen. 1 zwart en 1 blauw en ik ben bijna klaar met zool 1. Ik zag er altijd een beetje tegenop, tegen sloffen breien, maar vooralsnog lukt t aardig. Gisteren had ik al het eerste kadootje uitgepakt, ik voelde me zo zielig. Een mooi tijdschrift over vezels, mooi! En het eerste lieve kadootje is nu ook vrijgebreid, stekenmarkeerders. Fijn, die had ik echt ( serieus) nodig.

De rest van de familie is ook ziek, alleen Ramon niet. Die zorgt al een week lang voor me en de kinderen. Heel fijn!

Foto verslag volgt, waarschijnlijk als alles opgebreid is :)

5 opmerkingen:

Monique zei

Tjee, Tabitha, dan hebben jullie het echt goed te pakken. Hopen dat Ramon op de been blijft, dan verdient hij die sloffen dubbel en dwars. We wachten het gewoon af tot je weer wat beter bent.
Als je je weer wat beter voelt moet je hier eens kijken.
http://www.bndestem.nl/regio/roosendaal/10608073/Mijn-club-Breien-met-Wolletjes.ece
Ik sta in de krant met ons nieuwe spingroepje.

Alice zei

Beterschap Tabitha!

Maia zei

Hier nog geen bol aangekomen, dus misschien krijg ik er wel een van jou ;-) Ik heb zeker nog geduld hoor!
Heel veel beterschap en gelukkig al wat breiplezier ook. Net gepast dat het sloffen voor Ramon worden.

Myrthestiek zei

Hè bah ... heel veel beterschap allemaal.

Gelukkig heb je een mooi pakket voor wat afleiding ;o).

heleen zei

Doe maar lekker rustig aan Tab, beetje breien, beetje slapen. Ben wel benieuwd hoe jou bol eruit ziet.