dinsdag 15 februari 2011

Geen fff....wel afstand doen...

Deze maand voor mij geen projecten afmaken maar wel eens kijken wat opgeruimd moet worden. Helaas dragen mijn kinderen lang niet alles en ga ik dus afstand doen. Ik hoef er niet veel voor te hebben, misschien een leuke ruil is ook prima. Zie je iets wat je leuk vindt laat het me weten. Enneuh het lieve jongetje krijg je er helaas niet bij;)

De trui is voor ± 6 jarigen.
 Farbenmixjurk ± 3 jaar


 Bovenste bolero ±3 jaar
Twee bolero's 1 a 2 jarigen...

Ps. ik zal er geen gewoonte van maken om van onze swapblog een marktplaats te maken....alhoewel valt onder de noemer swappen?

2 opmerkingen:

Madame Mouton zei

Wanneer je swapt natuurlijk wel.........

Helaas willen ze hier ook niet meer vanaf een jaar of 5. dus laat ik je mooie trui voorbij gaan.

Groetjes Annette

Monique zei

Wat een schattig jurkje, jammer dat ze daar niet meer in passen bij mij. Tja en de trui passen ze ook niet meer.
Ik heb geluk, dat Robin van 10 jaar nog wel gebreide dingetjes aan wil. Daan heel af en toe.