woensdag 16 februari 2011

af!:)

ja ik heb mijn magische bol helemaal opgebreid( op 2,4 cm na:)).
ik heb er een kol, muts en polswarmers van gebreid, de polswarmers gecombineerd met zwarte wol om ze lang genoeg te maken.
uit de bol kwamen heerlijke verwennerijen,
namelijk: een mooi gebreid zakje met knoopjes, naturel lontwol, een lontwol zeide met merino van ashford, een vogelvoerhart niet op de foto, 3 chocolade letters, heerlijke thee, een thee ei in de vorm van een zonnetje, heerlijke en prachtige wol, een sluiting voor sjaal of omslagdoek en ja tijdens het breien van de kol kwam er tevoorschijn..... jaja een handgebreide kol:) die inmiddels goed gebruikt is, een vrolijk centimetertje, gevilte kerstversiering en een vilten kerstengeltje en een boekje met accesoires om te breien..... ooh en bijna vergeten een pot met lekkere snoepjes( die dus nog niet helemaal op zijn).
Maatje Annette, ik wil je hartelijk danken voor de prachtige bol waar zo veel aandacht aan is besteed, mijn lichaam liet me niet zo vaak breien en de computer zat ik ook weinig achter maar ik heb echt erg genoten van de bol en het breien!

Dank je wel!!!

Groetjes Bianca








2 opmerkingen:

Monique zei

Leuk setje heb je gebreid, en voorlopig ben je ook nog niet klaar met breien en spinnen zie ik. Leuk hoor.
Die thee daar heb ik nu ook wel zin in. Je bent in ieder geval lekker verwend. Je maatje heeft goed haar best gedaan.

gnaptor zei

mooi geworden allemaal zeg. Hoop dat de eerste maanden van zwangerschap nu achter je liggen en je je wat beter gaat voelen!