donderdag 3 februari 2011

FFF-en een start voor mij!


Om te beginnen, heb ik deze trui weer opgezocht, was vorig jaar niets meer van gekomen, daar het partoon bijna niet meer te lezen was, maar met behulp van deze groep heb ik een nieuw leesbaar patroon gekregen van iemand die hem in een soort knipselmap had bewaard.



Dan heb ik ondertussen mijn Hew al uitgehaald, het werd niets, hij lag me niet. En ben nu aan de
deze begonnen, hopelijk wordt dat iets!



Dan heb ik echt kanjers van gaten in mijn pantoffels zitten, die alleen maar groter worden omdat ik ze stug door blijf dragen. Ik twijfel of ik wel nieuwe zolen wil breien, misschien wel gewoon nieuwe pantoffels!



Mijn sokken hebben ook gaten gekregen, voor het wassen nog niet maar na het wassen plots gaten. dus die ga ik proberen te repareren.



Dan heb ik nog een mooi zijden sjaaltje voor mijn moeder liggen die had voor de kerst moeten zijn, ach ze is in Mei jarig, kan dan ook nog wel. Jullie zien het goed het lijkt wel naaigaren, wordt met naalden 4 gebreid, 50 steken breed. Maar het wordt echt een heerlijk warm lichtgewicht zijden sjaaltje.



Dus ik moet nu aan de slag!

2 opmerkingen:

Madame Mouton zei

Ik had in mijn hoofd zitten dat je de trui van vorig jaar al af had; ik loop een jaar voor, denk ik ;)

Mooie wol van de Hew, het nieuwe vestje ziet er niet zo moeilijk uit, lukt vast wel!

Mooie shawl en ws heel zacht!

Een famke zei

Wat heb je veel te doen zeg! lukt het allemaal?
Dat nieuwe vestje al even in mijn guelist gezet, ik heb hem volgens mij ooit van Serejah gehad met een swap, hij is erg leuk! Mooie wol idd daarvoor!
Succes met je projecten!